sobota, 30 marca 2013

36. Wesołych Świąt ;*

Jako, że jestem dość kiepska w układaniu życzeń, napiszę po prostu:
Życzę Wam świąt spędzonych w rodzinnej atmosferze, aby śnieg za oknem szybko zniknął i oczywiście mokrego, a nie sypanego Dyngusa! :)

PS. Mój laptop niestety jest w serwisie i nie wiem kiedy go dostanę z powrotem :( Dlatego też, póki jestem w domu to mam dostęp do komputera i mogę do Was pisać :) Zamierzam to wykorzystać na maxa, a może się uda odzyskać laptopa przed moim wyjazdem :)

Pozdrawiam i jeszcze raz: Wesołych Świąt! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...