wtorek, 4 czerwca 2013

106. Akcja Maliny: Kolorowe lato na paznokciach - Lovely Gloss Like Gel nr 151


Czas na dodanie trochę koloru do akcji :) Przedstawiam Wam mój nowy nabytek:
Lovely Gloss Like Gel z numerkiem 151 - jest to dla mnie neonowy róż, na który każdy zwróci uwagę ;) 

Jest to nowa seria lakierów Lovely, którą znajdziecie przede wszystkim w Rossmannie i kosztują ok. 5,60 zł/8 ml 

MOJA OPINIA
Szukałam lakieru w kolorze fuksji, ewentualnie mocno neonowego różu, ale będąc w Rossmannie chciałam kupić lakier za -40% i musiałam wybrać spośród dostępnych :) Wybór padł na delikatnie neonowy róż, który bardzo mi się spodobał :) 

Wybaczcie mi moje brzydkie skórki, wcześniej musiałam się uporać ze zmyciem czarnego lakieru i wyszło jak wyszło... 
Lakier wg mnie kryje dobrze po jednej warstwie, niestety schnie długo, nie chcę wiedzieć ile by trzeba było czekać na wyschnięcie dwóch warstw... 
















Pędzelek ma strasznie szeroki, ale ułatwia to aplikację, bo lakier jest dość gęsty :) Zapewne dlatego, że ma imitować lakier żelowy :) Ja tam efektu żelu u siebie nie widziałam, choć pewnie przy dwóch warstwach lakieru i topie już by ten efekt był :) 
Trwałość to tak góra 3 dni... W drugim dniu pojawił mi się ogromny odprysk, ale może to nie być wina lakieru :) 




OCENA

Jak dla mnie kolor idealny na lato, ale czy wygra to zestawienie z innymi lakierami? Czas pokaże :) Póki co jestem bardzo zadowolona z tego lakieru i dlatego dostaje ode mnie 5-/5 - za długie schnięcie delikatny minus ;)


Tak na deser pokażę Wam jak ładnie się komponuje mi z drugim lakierem kupionym w promocji :) Delikatnie, ale uroczo :)






A jak tam Wasze pazurki dziś wyglądają? :)

31 komentarzy:

  1. Ja mam 156 taki róż przełamany koralem, bardzo fajne sa te lakiery i chyba kupię więcej

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten lakier ;P i nie dość, że długo schnie to i jeszcze szybko odpryskuje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi przy pierwszym malowaniu odprysło dość dużo na jednym paznokciu, ale nie wiem od czego to zależało, moze gdzieś uderzyłam... Bo kolejne malowania to już było ok :)

      Usuń
    2. ja będę go jeszcze testować, jak mi nie przypasi to wywale go przez okno... Może walnie kogoś, kogo nie lubie i tyle dobrego zrobi xD

      Usuń
  3. Ładny kolorek. U mnie dzisiaj "tygrysek" na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor śliczny. :) U mnie dziś gości Golden Rose. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wygląda na paznokciach :) chociaż na zdjęciu tak nie widać, żeby miał duży pędzelek

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam róż na paznokciach. Cudnie wygląda z tą srebrną mgiełką :) Szkoda tylko, że długo schnie, bo ja zawsze kładę 2 warstwy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. A tego drugie nie widziałam w szafie Wibo.
    Dzisiaj u mnie czysta masakra na paznokciach, dzisiaj jeszcze tego domyć nie mogłam. Przebrzydko pomalowane mam paznokcie, ale inaczej się nie dało. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam twoje pazurki i wcale nie ma masakry! Masz piękne paznokcie :)

      Usuń
  8. lubie takie różowe pazurki a z tym brokatem wygląda obłędnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny lakierek, ale szkoda, że długo schnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczny ten kolorek;) Bardzo mi się podoba;) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak na róż-którego nie lubię-to nawet nawet...mogłabym się skusić :) tyle że inny róż mam na oku-156 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyli to jest jedna warstwa? Bo wygląda bardzo dobrze a ja zawsze muszę pomalować drugą żeby ładnie to wyglądało :)) /E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna, jedna :) Ale dwóch nie polecam - sechł by z tydzień -.-

      Usuń
  13. to taka trwałość słaba tego lakieru, ale kolor bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny kolorek lubię takie róże na pazurach:) taki drobny kolorowy akcent ożywi szarą stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kolor, uwielbiam intensywne odcienie różu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Qrcze nie widziaam tych lakierów u siebie w Rossie... A kolorek ładniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie w moim typie!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. No i znowu muszę iść do Rossmana ;-) kolorek zdecydowanie mój

    OdpowiedzUsuń
  19. To jest dokładnie ten Gloss Like, który mam, ale to ju Ci pisałam przy okazji postu zakupowego ;) Jeszcze w sumie nim nie malowałam paznokci ;))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...