sobota, 8 lutego 2014

309. Lakier do paznokci L'oreal 818 Sweet Amethyst

Ten lakier mam z wymianki, w sumie nie do końca wiedziałam co dostanę, bo było to kilka kosmetyków i lakiery, zdjęcie było wspólne i niewyraźne, ale kolor lakieru mi się spodobał :)

Cena: ok. 20zł/15ml
Dostępność: większość drogerii

MOJA OPINIA 
Krycie: Na jego szczęście lakier kryje już po jednej warstwie. W zasadzie nie zostawił za wiele smug, za co duży plus ;)
Trwałość: Tu niestety się nie popisał :( Lakier wytrzymał tylko 2 dni (jedna w-wa plus top), miał mocno starte końcówki, dla mniej wymagających 3 dni byłyby może w porządku, ale 3 dni to maksimum :)
Pędzelek: Mega szeroki, co widać na poniższym zdjęciu :) Dobrze się nim posługuje :)

A tak wygląda na paznokciach: 
Połączyłam go z lakierem Miss Sporty 044, sam L'oreal byłby trochę zbyt błyszczący :)
OCENA
Jestem zawiedziona nieco trwałością, ale ogólnie to przyzwoity lakier, zwłaszcza z takim kryciem! Mocno błyszczy, co widać na powyższych zdjęciach. 4/5 

PS. Wczoraj wróciłam do domu, ale sesja jeszcze nie jest do końca za mną :( Niestety z 3 egzaminów na jednym poległam, nie wiem jak jeszcze z resztą, ale mam nadzieję, że zdane :) Trzymajcie kciuki, wracam niebawem! Dzięki, że nadal mnie odwiedzacie!

15 komentarzy:

  1. dobrze, że go połączyłaś z innym kolorkiem, bo wszystkie paznokcie w tym wyglądałyby nieciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się też podoba to połączenie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trwałością się ten lakier nie popisuje, ale za to nadrabia wyglądem w tym połączeniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam lakiery z tej serii, najchętniej kupiłabym wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolor ale strasznie podkreśla nierówności płytki.

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak błyszczenie ma super.Miałam z tej serii ciut jaśniejszy kolor,ale według mnie zasługuje na 3 gdyż wcale nie jest aż taki super w porównaniu ze zwykłymi lakierami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wygląda w takim połączeniu :) sam niekoniecznie byłby fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor, taki raczej niespotykany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako ozdobnik tak, jako lakier na całe paznokcie - nie :P
    Powodzenia w zmaganiach z sesją :D ja już poooo :) od tygodnia się byczę :D i jeszcze tydzien przede mną :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne połączenie! A egzaminy na pewno zdasz:) Tyle osób za Ciebie kciuki trzyma, że nie ma opcji, żebyś nie zdała:) Lakier ciekawy ze względu na kolor i krycie, ale niestety też jestem bardziej wymagająca odnośnie trwałości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie ciut za błyszczący ten alkeir choć dość fajnie się prezntuje - ja cały czas trzymam kciuki za Twoje egzaminy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny kolor! Idealny na walentynki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat takie wykończenia nie wpasowują się w moje gusta.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny, mnie się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...