piątek, 12 lipca 2013

137. Pomadka do ust Oriflame Pure Colour - silver pink

Ostatnio same mazidła do ust można u mnie zobaczyć ;) A dziś byłam w Hebe i zakupiłam kolejną pomadkę - Maybelline Color Whisper 720 Mocha Muse. Jutro ją Wam pokażę ;) Miały być dwie, ale niestety Hebe trochę oszukało i podniosło cenę podstawową i niestety tyle pieniędzy nie mam, żeby kupić dwie pomadki :(

A dziś pomadka z Oriflame, która kosztowała tylko 6,50!
Mam kolor silver pink - sądziłam, że będzie bardziej silver i bardziej pink, a jest dość złocista i bardziej nude :) [ale nagmatwałam... ktokolwiek zrozumiał? :D]


Cena: 6,50 (normalnie kosztuje 13zł)
Dostępność: konsultantki Oriflame

MOJA OPINIA
Zapach:
Konsystencja: Pomadka jest bardzo mięciutka, ale się nie kruszy. Gładko sunie po ustach i nie tworzy grudek, nie zbiera się w kącikach, załamaniach :)

Opakowanie: Nie zachwyca, choć jest dość solidne. Za taką cenę można wybaczyć, choć 13 zł bym za nią nie dała, głównie przez to opakowanie ;) Przezroczysta zatyczka z napisem Oriflame, a sztyfcik osadzony w czarnym wykręcanym opakowaniu. Bardzo zwyczajne. Ale ważniejsza zawartość :)


Działanie: Pomadka po pierwsze nie wysusza nam ust! Bardzo fajnie się rozprowadza i długo utrzymuje na ustach. Niestety wiele z Was nie lubi drobinek, a ta pomadka jest właśnie z drobinkami... Mimo to postanowiłam ją wypróbować i jestem bardzo zadowolona :) Schodzi równomiernie.
Oto jak wygląda na moich ustach:

Jak widać pomadka pięknie błyszczy na ustach, mnie się ten efekt bardzo podoba :)

Zwłaszcza za taką cenę :) Kupiłam kiedyś z Maybelline pomadkę z drobinkami i tamta jest tragiczna... Efekty możecie sprawdzić TU - choć tam nie znajdziecie zdjęć jak wygląda po chwili, z grudkami i nie wiadomo czym jeszcze ;/ To nie nadawało się do pokazania. Mimo tamtego bubla skusiłam się na tą pomadkę i jestem bardzo zadowolona :)


OCENA
Bardzo fajna, tania pomadka :) Mały minusik za opakowanie 5-/5

Jak Wam się podoba? :) Jutro zapraszam na Maybelline Color Whisper w kolorze Mocha Muse :)

17 komentarzy:

  1. bardzo ładny, delikatny i kobiecy kolor :) obserwujemy? ja już się dodaję, zapraszam również na konkursik, do wygrania ciuszki :) http://dreams-amaze-me.blogspot.com/2013/06/giveaway-with-persunmall-clothes-to-win.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna, fajna - choć nie kupuję produktów z Oriflame. Przyznam, że staram się hamować przy kupowaniu nowych mazideł do ust. Mam chyba 8 różnych pomadek, błyszczyków, które wypadałoby kiedyś zużyć;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę ładnie wygląda na ustach - aczkolwiek nie skuszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna dla dziewczyn, które lubią drobinki brokatu w szminkach. Ja niestety nie przepadam za takim typem do końca, ale jako tako wydaje się fajna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście nie drogo dałaś za ta pomadkę, ma ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo nie lubie drobinek u siebie na ustach ale u innych mi sie podobają tak dziwnie jakoś ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś bardzo lubiłam takie kolory, teraz już niekoniecznie...

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam ją lubiłam i zgubiłam ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię te szminki, tak jak te tanie avonowe ;)
    ten fajny kolorek taki na lato :) mnie tam drobinki nie straszne

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wygląda na ustach. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie na ustach wygląda, już dawno nic z Oriflame nie zamawiałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie wygląda :)
    ja jeszcze nie dojrzałam chyba do szminek.. kupiłam parę, różnistych, podobnie błyszczyków.. nawet kilka polubiłam, ale wciąż się jeszcze nie wczułam w ten klimat.

    pozdrawiam, Cholera Naczelna z 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy musi lubieć szminki :) Znajdziesz coś odpowiedniego dla siebie ;)

      Usuń
  13. całkiem fajnie, delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...