sobota, 2 marca 2013

14. Maybelline Colorsensational - 832 Kiss Pearl

Przed Wami pomadka Maybelline Colorsensational. Czy naprawdę jest taka świetna? Przekonajmy się :) 

Pomadka bardzo ładnie się prezentuje. Ma bardzo eleganckie opakowanie, każdy odcień ma inny kolor opakowania :)
Mój odcień to Kiss Pearl. Jest to jasny różowy z drobinkami :)
Cena jest całkiem przystępna, ja za swoją dałam mniej niż 20zł :)















Konsystencję ma dość dziwną, bo ciężko ją rozsmarować na ustach... 
A jak już mamy pomadkę na ustach to czuć nawilżenie, ale te drobinki powodują uczucie "piasku". Bo chwili też się zbiera w jeden niechlujny wałeczek i koniec pięknych ust...


Ogólnie rzecz biorąc to jest wg mnie dużo lepsza od Revlona (link) a połowę tańsza, z racji tego, że to pomadka z niższej półki cenowej, można jej wybaczyć ten nie ładny wygląd na ustach, ale jednak serca mojego nie podbiła :(











A tak wygląda na ustach:










Daję tylko 3/5. Pomadka ma ładny kolor, dość długo się trzyma, nie wysusza ust, ale niestety te drobinki zbierają się w załamaniach... Pomadka lubi się też rolować...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...