wtorek, 6 sierpnia 2013

157. Peeling do ciała BeBeauty - winogrono

Ja już wróciłam, dziękuję, że zaczekałyście :) Powoli ogarniam i nadrabiam zaległości na Waszych blogach :) Niestety za tydzień szykuje się tygodniowa przerwa, bo wyjeżdżam na praktyki do Szczawy :) Nie zostawię Was o niczym, postaram się przygotować przynajmniej kilka postów :) Planuję z pewnością błyszczyk Sally Hansen i być może pokażę Wam odżywkę do paznokci z Oriflame :)

***
 
Jakiś czas temu, pewnie to było w lutowej gazetce Biedronki były te peelingi i znalazłam je jakoś miesiąc później w kącie, samotne i przecenione :D Mimo ogólnie dość kiepskich opinii skusiłam się i zdradzę, że nie żałuję ;)




Opis producenta:


Rzut okiem na skład:

Cena: Kosztował chyba 9,99 albo i więcej, a ja kupiłam bodajże za 5,99 :) Także super okazja :)
Dostępność: wyłącznie dyskont Biedronka

MOJA OPINIA
Zapach: Można się w nim dopatrywać winogrona, ale generalnie nie pachnie zbyt kusząco ;) Ale mnie nie przeszkadza.

Konsystencja:

Nie pokażę Wam jak wygląda po wyjęciu na dłoń, ale generalnie jest to dość rzadka galaretka czy też kisiel :) Ale raczej nam nie przecieknie przez palce :) W lekko zielonym żelu mamy zatopione jakby zmielone pestki winogron i sztuczne drobinki :)

Opakowanie: Słoiczek plastikowy, niezbyt wysoki. Mieści 200ml peelingu :) Opakowanie bardzo mi się podoba - zielone w kolorze winogron, takież same nadruki :)

Działanie: Opinie o nim trochę mnie do niego uprzedziły... Dlatego długi czas na siebie czekał - ale to pozwoliło mi wykończyć resztę kosmetyków :D Przeczytałam na jednym blogu, że najlepiej nakładać go na sucho, a to nieprawda :) Tak też się sprawdza, ale ja używam go na mokrą skórę i radzi sobie znakomicie :) Świetnie ściera martwy naskórek i nawilża skórę :) Uwielbiam go!

OCENA
Najlepszy zdzierak jaki miałam do tej pory :) Absolutne 5-/5 - mały minusik za zapach :)
Miałyście go? Co o nim sądzicie? :)

19 komentarzy:

  1. MI TAK NIE PODPASOWAŁ brudzi wszystko wokół i jak na mój gust mało zdziera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto woli, ale dla mnie jest mocnym zdzierakiem i jakoś wanny po nim szorować nie musiałam :) Może używałam słabych zdzieraków i ten wydaje mi się bardzo mocnym, ale miałam już wiele i ten należy do tych najsilniejszych :P

      Usuń
  2. Mi też zapach nie przypadł do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda jednak ze się nie skusiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna ppromocja i produkt ciekawy i to biedronkowy;0

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja na same dobre opinie na jego temat trafiam i chyba się skuszę :) Szkoda tylko, że zapach nie powala, ale skoro dobrze działa to mogę przymknąć oko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tego nawet w zasięgu wzroku, ale ma Castrol Oil, więc w moim przypadku odpada. Generalnie, fajnie, że znalazłaś swojego ukochanego tanioszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze, bo jakoś jeszcze nie miałam tego typu kosmetyku:) Zapewne to się zmieni:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam ale kusił mnie borówkowy peeling.

    PS. Co do Ck to tak jest to lakier do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po dobrej cenie udało Ci się go upolować :-) Też muszę się na niego skusić :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji testować ,ale skoro jest taki świetny to muszę wypróbować ;D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. a w mojej Biedronce ich nie ma ;((
    Zapraszam do siebie na post o zakupach w lipcu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dość często mi się zdarza, że wszyscy mi odradzają, a to coś akurat się u mnie sprawdza:p
    miałam wielką ochotę go spróbować, ale jednak negatywne opinie mnie skutecznie odstraszyły

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie oczywiście szybko zostały wykupione ale z tego co zauważyłam co jakiś czas pojawiają się w biedronce więc pewnie jak będzie skuszę się.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam wersję borówkową, kosztował 8,99 zł ;) Kusiło mnie to winogrono też, ale ostatecznie się nie zdecydowałam, borówkowy okazał się średni ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mi zapach trochę przeszkadzał, ale oprócz tego był całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...