środa, 6 listopada 2013

241. Korektor do twarzy bell Perfect Cover

Wieki temu skusiłam się na swój pierwszy korektor do twarzy. Trafiłam akurat na promocję w biedronce, więc kupiłam go bez wahania :) Używam dość rzadko, zazwyczaj wtedy, gdy pojawiają się u mnie cienie pod oczami albo wyskoczą mi jakieś niespodzianki :)



Cena: Zapłaciłam ok. 6-7 zł i tyle mniej więcej kosztuje :)
Dostępność: szafy bell znajdziemy z pewnością w Hebe :) często pojawiają się ich kosmetyki w biedronce :)

MOJA OPINIA

 
Korektor posiada wygodny aplikator, którym sobie zazwyczaj na pożądanym miejscu robię "ciapki", a potem to paluszkiem wklepuję :) Raczej nie zdarzyło mi się nabrać za dużo ;) Jedna "porcja" wystarcza mi na parę kropek na niespodziankach i pod oczy ;) Niestety nie pamiętam co to za kolor... Ale wydaje mi się, że wybrałam najjaśniejszy :)
po lewej bell, po prawej baza essence - widać różnicę w kolorze :)
Po lewej rozsmarowałam korektor na dłoni, chyba już widać, że ładnie się wtopi w cerę? ;)
Korektor mi nie ciemnieje na twarzy, jest jaśniutki (chyba numer 01...). Utrzymuje się długo :) Co do krycia... Jest średnie w kierunku dobrego, za tą cenę, czy na początek i niewielkie rzeczy do ukrycia jest w sam raz :) Ja jestem zadowolona z niego i z moimi "problemami" sobie spokojnie radzi ;)


tutaj pokazałam jak radzi sobie z ukryciem cieni - oczywiście nie mam ich zbyt wielkich, toteż efektu wow nie można oczekiwać, ale różnicę widać ;)
OCENA
Generalnie fajny, tani korektor, ale na pewno nie nadaje się dla osób z większymi problemami :( I z pewnością nie będzie służyć właścicielkom suchej cery... Lubi się odznaczać na moich suchych strupkach itp... Mimo to jest całkiem w porządku i chętnie go używam ;) 4-/5

A o bazie z Essence opowiem niedługo ;)

23 komentarze:

  1. Ano baza z Essence jest zółta i ciemna.... to jedyne co mnie w niej boli. Co do korektora ja odkąd mam BB nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny efekt. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam suchej cery więc może u mnie sprawdziłby sie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat ja za korektorami nie przepadam i nie kupuję bo zawsze i tak kończy się to oddaniem komuś bo nie lubię ich stosować :) A nie wiem czemu nie mogłaś ostatnio komentarzy u mnie zostawiać - pewne jakiś błąd :) O jejku u mnie pada i musiałam autobusem jechać :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam z Bell, ale pudrowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie używam korektorów, a te które kupiłam dla wyprobowania używam jak rozświetlaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no to ja niestety suchą cerę posiadam

    OdpowiedzUsuń
  8. szaleństwo z tymi biedronkowymi kosmetykami:-0

    OdpowiedzUsuń
  9. O, przydałby mi się taki korektor :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba muszę sobie zakupić taki płynny korektor. Ja mam w sztyfcie zazwyczaj i ciężko go czasem dobrze rozsmarować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W porównaniu do bazy wygląda na biały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Używałam go kilka razy, jednak jak dla mnie (mam cienie pod oczami) słabo kryje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hym, no moim zdaniem tak sobie kryje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo też go mam tylko w wersji 02 ,bardzo go lubię,to mój ulubieniec jeśli chodzi o korektory,a na recenzję bazy też czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. można go dostać także w Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też go oglądałam w Biedronce, ale stwierdziłam, że wolę korektor z Eveline. Jest mniej więcej w tej samej cenie, a sprawdził się u mnie bardzo dobrze:) Tylko nie mogę się spiąć, żeby się po niego wybrać :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim ulubieńcem jest Collection 2000 i puki co nie mam zamiaru nic zmieniać :) sprawdza się u mnie w 100% Na YT można dowiedzieć się, że korektory z Bell zmieniają odcień po rozprowadzeniu na skórze. Ale czytam u Ciebie i takiego efektu nie ma. Ciekawe czym to jest spowodowane?

    OdpowiedzUsuń
  18. daje łady efekt :) ja na szczęście nie mam problemu z mocnymi cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. moich sińców na pewno by nie zakrył, nie ma mowy :P ja mam z dermy v10 i całkiem ok:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam i bardzo lubię :) według mnie jeden z lepszych korektorów w takiej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam go i jestem bardzo z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...