niedziela, 5 maja 2013

75. Liebster Blog - po raz drugi :)

Jakiś czas temu zostałam ponownie nominowana do Liebster Blog przez NiceBlondGirl oraz Camero, ale jakoś tak czasu nie było, aż w końcu znalazłam chwilkę :) Dziękuję za nominację, ale nie będę nominować nikogo, ani wymyślać nowych pytań - po prostu brak weny :) A trzeba chwilę poświęcić, żeby pytania się nie powtarzały zbytnio ;) Dlatego też odpowiem tylko na pytania zadane przez dziewczyny :)



Pytania zadane przez NiceBlondGirl
1. Ulubiony kwiat?
Fiołki :) 
2. Na jakie kosmetyki wydajesz najwięcej?

Myślę, że na wszelkie mazidła do ust - mam ich najwięcej :)
3. Gdzie najczęściej kupujesz kosmetyki?

Głównie drogerie (Rossmann, Natura, Hebe), ale też supermarkety, rzadko w aptekach...
4. Ulubiony kolor?

Zdecydowanie niebieski.
5. Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?

Chrupki maczugi :D Robienie "bazy" w krzakach pod blokiem :) I gumy kulki :D
6. Ulubiony perfum,zapach?

Avon Little Black Dress i Naomi by Naomi Campbell :) Lubię słodkie zapachy, ale nie duszące :) Na lato owocowe :)
7. Czego nie może zabraknąć w twojej kosmetyczce?

Tuszu do rzęs, to podstawa :)
8. Co sprawia Ci największą radość w życiu?

Hmm... Cieszę się, jeśli ktoś docenia to co robię. Lubię czuć, że jestem potrzebna komuś :)
9. Największe marzenie?

Wyjechać stąd daleko i zamieszkać tam. Najlepiej nad morzem ;)
10. Jaki kosmetyk możesz mi polecić?

Hmm... Żel do demakijażu z Biedronki :)
11. Czego boisz się najbardziej?

Samotności.


Pytania zadane przez Camero
1. W jakim celu założyłaś bloga? 
Aby dzielić się z innymi moimi spostrzeżeniami o kosmetykach :) Lubiłam takie blogi czytać, aż w końcu zdecydowałam się na swój własny ;)
2. O czym prowadzisz go? 
Głównie o kosmetykach.
3. Jakie jest jedno z Twoich marzeń?
Być szczęśliwą.
4. Jaką porę roku najbardziej lubisz?
Wiosnę :
5. Ulubiony kolor?
Szafirowy, koralowy.
6. Ulubiona potrawa?
Hmm... kebab :D Uwielbiam kurczaka w każdej postaci :)
7. Jakie masz plany na przyszłość?
Skończyć studia i wyjechać z tego kraju :) 
8. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Prowadzić bloga :) Poza tym lubię buszować po sklepach, ale też czasem się poruszać - jazda na rowerze, rolki ;)
9. Gdzie chcesz pojechać na wakacje?
Obojętnie - byle nad morze!
10. Ulubiony aktor?
Johnny Deep :)
11. Masz zwierzątko? Jakie? :)
Niestety nie :( Aleeee jakbym miała mieć to kota albo małego pieska :)

Pozdrawiam, Rzenn ;*

7 komentarzy:

  1. udzieliłabym takiej samej odp. do pierwszego zestawu pytań, pytanie 8:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczny post :)
    Ja też marzę o mieszkaniu nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bardzo lubię Little Black Dress z Avonu :) a jak na wakacje to też tylko nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie byłabym do końca pewna czy w kebabie znajduje się zawsze kurczak ;P /K.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...