niedziela, 12 maja 2013

82. Żel pod prysznic Yves Rocher Jardins du Monde - Migdał z Kaliforni

Dziś recenzja żelu pod prysznic, który ostatnio chętnie używałam :)
A mowa tu o YR jardins du monde o zapachu Migdału z Kaliforni. Mmm :)

Opis producenta:

Skład:
Aqua, Ammonium Lauryl Sulfate, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Propylene Glycol, Glycerin, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Parfum, Styrene/Acrylates Copolymer, Tetrasodium EDTA, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Polyquaternium-7, Allantoin, Anise Alcohol, Coumarin, Prunus dulcis, Hexyl Cinnamal, Linalool, Cinnamyl alcohol, Sodium Hydroxide, Alpha-isomethyl Ionone, Geraniol, Benzyl Alcohol, PEG/PPG - 18/18 Dimethicone, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Cl 19140, Cl 42090

Cena: ok. 12zł? (wg wizażu, mój żel kupiła mama w jakiejś promocji za ok.8 zł) za 250 ml
Dostępność: wyłącznie sklepy Yves Rocher

Moja opinia:
Żel po pierwsze ma obłędny, słodki, nie duszący zapach migdału :) Który utrzymuje się na skórze. Ma wygodne opakowanie, ale otwieranie jest dość nieporęczne :) 
 Konsystencja jest dość lejąca, koloru żółtawego :) Żel bardzo dobrze się pieni, choć leję go dużo na gąbkę i wydaje mi się, że jest nie wydajny :( Oprócz tego zauważyłam delikatne nawilżenie. Skóra po kąpieli jest pachnąca i nawilżona. 



















Ocena: Żel zasługuje na wysokie 4+/5. Jego cena jest dość wysoka... Poza tym jest bardzo przyjemny :) 

A Wy używacie żeli z YR? Lubicie ich kosmetyki? :)

26 komentarzy:

  1. Nigdy jeszcze nie widziałam tego żelu, ani nie miałam do czynienia z tą firmą.. :)) Ale jak nawilża skórę i zostawia przyjemny zapach, to jest duuuuży plus. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam nic z YR a szkoda bo na żel bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy żelu z tej firmy. Zapowiada się fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, tyle dobrego już się naczytałam o żelach YR, a nie miałam żadnego do tej pory :< Biegnę się zgłosić do Twojego rozdania hyhy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z ta wersja zapachowa jeszcze się nie spotkałam. Miałam różne inne i w każdym przypadku zapach znikał po wytarciu ręcznikiem co bardzo mnie zawiodło

    OdpowiedzUsuń
  6. również używam żelu z YR, tylko inny zapach:) odczucia mam podobne do Twoich:) buteleczka ciężko się otwiera

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam żele z tej serii, u mnie teraz rządzi granat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam, ale brzmi naprawdę zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. bardzo mnie to cieszy, że naleśniki smakowały :) tak to niestety jest, że to co niezdrowe czy zakazane - smakuje właśnie najlepiej ;D

      Usuń
  9. miałam pare o innych zapachach ale żel jak żel wrażenia na mnie nie zrobił . buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. popularny ten żel ostatnio jest chyba, wczoraj widziałam jego recenzję na innym blogu jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie przepadam za kosmetykami tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzadko używam kosmetyków z tej firmy, ale jak już coś mam to zawsze jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem czemu, ale ostatnio, gdy mijałam sklep Yves Rocher to jakoś mnie do niego nie ciągnęło. Być może kiedyś tam zajrzę i rozejrzę się jakie mają produkty. Żel pewnie by mi się nie spodobał - cena a wydajność jest według mnie zbyt rażąca. Poza tym, nie lubię żeli o lejącej konsystencji. Ale duży plus za intensywny i utrzymujący się zapach;)

    OdpowiedzUsuń
  14. już czuje jego zapach.... <3 :) /K.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam, ale zapach zachęca i konsystencja!

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię żele z YR ale wolę bardziej orzeźwiające zapachy ....

    OdpowiedzUsuń
  17. Też słyszałam dużo dobrego o firmie YR. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakiś czas temu używałam tych żeli i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam żel z YR o zapachu kwiatu lotosu i też sądzę, że jest mało wydajny :( Używam go ok. 2 tygodnie i już mam go minimalnie na dnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. To faktycznie niedrogi. A ja tak lubię tę firmę ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam kosmetyki z Yves Rocher, żele też :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zapach migdału ? musi byc moj !

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ich nie uzywam ze względu an cenę

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja uwielbiam te żele pod prysznic!:) Zapachy faktycznie długo utrzymują się na skórze :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...