wtorek, 11 marca 2014

329. Ulubieńcy stycznia/lutego

1. Marion płyn utrwalający






Z powodzeniem zastąpił mi lakiery do włosów, świetnie utrwala, nie skleja włosów (chyba, że przesadzimy) i przy tym jest bardzo wydajny.












2. Yves Rocher żel pod prysznic Pomarańcza&Kakao


Cudownie pachnący żel pod prysznic. Nic dodać, nic ująć. Uwielbiam go tak jak uwielbiam delicje :D













3. Balea szampon do włosów suchych i zniszczonych




Szampon kupiony bardzo spontanicznie, nie oczekiwałam od niego cudów, a sprawdził się świetnie. Gdyby nie akcja 40dni bez zakupów, to bym już po niego biegła!









4. Oriflame odżywka do włosów przetłuszczających się


To już kolejna odżywka z tej serii, uwielbiam je i mam ochotę na więcej, mimo, że tak szybko się kończą :)












5. Johnson's body care krem do rąk 24h nawilżanie



Krem kupiony w sumie pod wpływem koleżanki, która nie potrzebowała aż dwóch kremów (promocja 2 za 7zł). Miałam go wieki temu i ponownie mi się sprawdził. Pomógł mi pozbyć się szorstkich dłoni.









6. No36 krem do stóp na pękające pięty

Jest ohydny, bo strasznie tłusty, ale jego działanie jest widoczne już od pierwszego użycia. Wreszcie mam gładkie stopy!

20 komentarzy:

  1. Numer 3 miałam i myślę tak samo jak ty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z tej serii balea mam odżywkę do włosów, jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  3. Żel pod prysznic Pomarańcza&Kakao też bardzo lubię i żałuję, że już sięgnął dna. Szampon Balea czeka u mnie na swoją kolej, mam nadzieję, że zachwyci moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się wyprawa do DMu i wykupienie całego asortymentu Balei;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnego z nich nie miałam, ale dobrze że Ci służą. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jedynie miałam szampon balea ale wiśnia jaśmin - nie sprawdził się u mnie niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Na ten żel pod prysznic z YR to już mi kiedyś chrapke narobiłaś,a odżywkę jak będe mieć okazje to chętnie kupię.Haha twarda jesteś,że puki co nie kupujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie nie miałam ale kremem ostatnio kusiłaś - a ja w moich zapasach chyba z 8 kremów do rąk mam teraz trzeba brać się i co nieco zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam ani jednego produktu

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam nic z tych kosmetyków, ale niektóre chętnie sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie nie podpasowała odżywka z Ori....

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic z tych kosmetyków nie miałam, ale kusisz tą odżywką z Ori ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Heyooo, co tam u Ciebie, dawno Cię "nie widziałam" :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam tylko ten krem do rąk, nawet ok był :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy ten płyn utrwalający z Mariona.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba gdzieś mam ten krem na pękające pięty w zapasach, ale muszę zobaczyć.. :P Narobiłaś mi ochoty na ten żel od Yves Rocher i płyn utrwalający od Marion :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam tylko szampon do włosów z Balea mango + aloes i u mnie też się bardzo dobrze sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę chyba mamę poprosic o ta odżywkę do włosów z Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic z tego nie miałam ale zaciekawiła mnie pozycja 1 ;D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...