czwartek, 6 marca 2014

327. Sensique Strong&Trendy Nails with tefpoly nr 125

Ostatnio znalazłam sobie zajęcie w postaci tworzenia biżuterii, bardzo mnie to wciągnęło, ale nie bójcie się, postaram się znaleźć czas na blog :) Choć nie wiem czy w weekend, a w poniedziałek idę na zabieg usuwania ząbka, więc nie będzie mnie chwile, ale postaram się coś przygotować na czas mojej nieobecności :)

To mój drugi lakier Sensique, który poznałam w wyniku przemiłej wymianki na wizaż.pl. Kolor jest dość ciekawy, niby ciemny, ale delikatny i jak dla mnie `elegancki`.

Cena: ok. 6zł
Dostępność: Drogerie Natura (i Aster?)

MOJA OPINIA
Krycie: 2-3 warstwy, jedna nie daje zupełnie nic :(
Trwałość: lakier wytrzymał na moich paznokciach 2 dni - trochę średnio :(
Pędzelek: wygodny, raczej standardowy
Zmywanie: łatwe, nie barwi ani płytki, ani skórek :)




OCENA
Lakier przyjemny, bo zarazem jest 'ciemny' i zarazem delikatny, a nawet jasny i taki 'dorosły', choć w sumie kojarzy mi się ze starszymi paniami :D Mimo wszystko fajnie się go nosi i polubiłam te lakiery :) 4-/5

21 komentarzy:

  1. ładny kolorek, ale 2 dni trwałości to zdecydowanie mało, nie miałam tych lakierów ;) śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest naprawdę przyjemny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor, jakie Ty masz piękne paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek taki nie do końca mój :p ale te lakiery ogólnie są chyba fajne bo dużo już o nich czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś lakier z tej firmy ale jakoś mnie nie przekonuje;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny i dość nietypowy kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno bardzo dawno nic nie miałam z Sensique... ale to wina mojej Natury bo w tej szafie zawsze panuje pierdolnik i syf ;/ i ilekroć chcę coś wziąć to pootwierane, rozwalone albo rozwarstwione

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem ciekawy kolor choć ja nie wiem czy bym się z nim polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ładny kolor muszę kupić ten lakier:) pokaż wykonana przez Ciebie bizuterię:)

    OdpowiedzUsuń
  10. pokaż jaką tworzysz biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam, ale byłam średnio zadowolona. Ten kolorek wyjątkowo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama elegancja:) Ja jak wpadłam w szał szydełkowania to też bloga zaniedbałam:D - jednak na razie przeszło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny kolorek;) lubię takie odcienie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor taki dorosły wow :D Chyba jednak nie mój :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy kolor :) ja nie miałam chyba jeszcze lakieru z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się spodobał ten odcień :) Fajnie prezentuje się na paznokciach, a Ty jeszcze masz takie ładne, długie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny kolor! Uwielbiam takie :) W sumie wolałabym go na jesień, bo w lecie lubię używać neonów itd, ale i tak mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...