niedziela, 6 kwietnia 2014

328. Farmona peeling do ciała Lawendowe ukojenie

Dziś kilka słów o peelingu z Farmony. Dostałam go w ramach współpracy jakiś czas temu i zdążyłam wyrobić sobie o nim zdanie. Zapraszam do przeczytania recenzji :)

Opis producenta:

Skład:

Cena:25,30zł
Dostępność: sklep.farmona.pl/cialo/1073-magic-spa-peeling-cukrowy-do-ciala-lawendowy-5900117100585.html

MOJA OPINIA
Zapach: Lawendowy, trudno nie zgadnąć. Jest całkiem przyjemny i powiedziałabym, że słodki. Generalnie lawenda, ma taki "gorzki" zapach, tu mamy słodką wersję, jak dla mnie przyjemną.
Konsystencja: Peeling jest cukrowy, więc mamy wśród dość gęstego żelu zanurzone ziarenka cukru plus czarne drobinki. Wszystko się ładnie komponuje i z łatwością nakłada na skórę.
Opakowanie: Same zauważyłyście, że słoiczek przypomina jakieś przetwory babuni :) Cudownie się prezentuje, plus ten kwiatuszek dla ozdoby ;) Słoiczek jest zakręcany, a przed pierwszym użyciem należało ściągnąć sreberko zabezpieczające - duży plus za to :)

Działanie: Niestety peeling ma w składzie parafinę, która wyrządziła mi dużo szkód na rękach. Dlatego też stosowałam go głownie na udach, tam się sprawdził idealnie i nie zrobił mi krzywdy ;) Peeling mimo, że jest cukrowy, to bardzo mocno zdziera naskórek (oczywiście do momentu, gdy cukier się nie rozpuści...).

OCENA
Pięknie pachnie, ładnie się prezentuje i wygładza, ale należy uważać, żeby nie wyrządzić sobie krzywdy parafiną. 4-/5

22 komentarze:

  1. Parafina jak dotąd mi nie zaszkodziła. Kupiłam go ostatnio bo zostałam oczarowana wyglądem słoiczka:) jak dla mnie lawendowy zapach jest za słaby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również go aktualnie używam i nawet przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. żałuje, że jest on cukrowy bo takie się u mnie nie sprawdzają a zapach zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne opakowanie ;) przyciąga uwagę, jednak nie mój zapach :) obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro mocny zdzierak to coś dla mnie ;) Parafina mi akurat nie przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi parafina nie przeszkadza. Opakowanie jest po prostu cudne. Wygląda jak przetwory mojej babci :) Jak gdzieś zobaczę to może przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam o nim ;P. Szkoda ,że się nie sprawdził do wszystkiego ;P.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm mimo iż tutaj jak piszesz ma słodszy zapach to chyba jednak bym po niego nie sięgneła-u mnie parafina w takich kosmetykach robi ogromną szkodę ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nigdy go nie widziałam w żadnej drogerii, bo zainteresowałaś mnie nim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam wszystko co lawendowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym, uwielbiam zapach lawendy :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię bardzo zapach lawendy - ciekawy ten peeling mi osobiście parafina jakiejś większej szkody nie robi :) Aj a ja w gipsorze teraz śmigam i dlaczego wieczorem boli mocniej :/ Nom więc mam dwa miesiące leczenia łapska :) A Ty gdzież zniknęłaś?

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że posiada w składzie parafinę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm pięknie wygląda i pewnie się na niego skuszę :) Parafina mi tak bardzo nie przeszkadza :)
    Pozdrawiam i OBSERWUJĘ :)
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. opakowanie jest cudne ! parafina w malych ilosciach mi nie szkodzi wiec pewnie się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej, jakie cudne opakowanie, naprawdę robi wrażenie. Dostałaś ten peeling w zwykłej drogerii?

    OdpowiedzUsuń
  18. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...