poniedziałek, 21 kwietnia 2014

330. SeboSpecific delikatny peeling oczyszczający do skóry tłustej i mieszanej Yves Rocher

Dziś o niezbyt udanym peelingu z wymianki. Koleżanka miała krem do twarzy z tej serii i bardzo sobie chwaliła, ja postanowiłam skusić się na peeling. Niestety niezbyt fortunnie :)

Opis producenta:
Skład:

Cena: 28zł/150ml
Dostępność: Yves Rocher

MOJA OPINIA
Zapach: Nie jest dla mnie zbyt przyjemny - czuję w nim ogórki, choć mimo wszystko jest to "świeży" zapach.

Konsystencja: Glutowata z drobinkami, drobnymi, choć dającymi radę. Niestety całość jest zbyt gęsta i trzeba się namęczyć, aby wydobyć peeling z opakowania. 

Opakowanie: Tak jak napisałam wyżej jest niewygodne i zbyt twarde, przez co ciężko wycisnąć choć kropelkę peelingu. Trzeba wstrząsnąć nim, żeby spadło do otworu... Poza tym otwarcie jest zakręcane, co nie jest najwygodniejsze, ale przy tej gęstości to chyba najlepsze rozwiązanie i tak...

Działanie: Peeling poza niezbyt przyjemnym dla mnie zapachem, radzi sobie dość dobrze z oczyszczeniem twarzy, nie jest przy tym za ostry. Jednak mnie mocno wysusza co go dość solidnie dyskwalifikuje. Zużyję, bo co zrobić, ale będzie to dla mnie męczarnia ;)

OCENA
Peeling wydawał się przed użyciem świetnym rozwiązaniem. Jednak jego zapach, konsystencja i powodowanie wysuszenia skutecznie go dyskwalifikują u mnie... 3/5

Mokrego Dyngusa! :)

32 komentarze:

  1. Ja na Twoim miejscu bym go odstawiła, po co masz się męczyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda,że się nie sprawdził :/
    lepiej go odstawić,ja bym się nie męczyła tak

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę się go wystrzegała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię bardzo mocne peelingi, najlepiej bezzapachowe. butelka oryginalna ale tak jak napisałaś niepraktyczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach pewnie by mi przypasował ;) ale skoro wysusza i tak go ciężko wyciąga to już nie fajnie. Może wymienisz się dalej nim? może komuś pasuje, chyba że koniecznie chcesz zużyć to nie codziennie nie ma sensu męczyć bużki, a może do ciała się nada?

    OdpowiedzUsuń
  6. ja odstawiłabym peeling, który wysusza

    OdpowiedzUsuń
  7. Nienawidzę kosmetyków to oczyszczania twarzy, które mi wysuszają cerę. Potem muszę się męczyć z suchymi skórkami i doprowadzaniem do porządku mojej twarzy. Ja bym go wykorzystała, ale w inny sposób. Może do rąk albo stóp ?

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja bym go zużyła do ciała - tak robię z niechcianymi szamponami lub odżywkami do włosów (one to zamiast żelu do golenia robią).

    OdpowiedzUsuń
  9. Za Chiny bym się nie męczyła jak mi wysuszałoby skórę! Jak mi coś nie służy, oddaję komuś albo zużywam do czegoś innego. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Owszem, mam cerę do której produkt jest przeznaczony , ale wysuszenie tak mocne nie wchodzi w grę ;)) , Produkt możesz wykorzystać do stóp nie będą się tak pociły ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wole mocniejsze zdzieraki, a do tego wysuszenie całkowicie mi nie odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  12. Więcej wad niż zalet:) Nie wiem czemu, ale nie mogę się przełamać, że kupić coś z YR. Ich zapachy mnie kuszą najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znoszę zapachu ogórków w kosmetykach, dla mnie jest skreślony- i przez samo działanie też, bo ja mogę używać tylko enzymatycznych :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzieś już o nim czytałam :) U mnie pewnie by się sprawdził, lubię takie delikatne peelingi

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj już widzę, że opakowanie byłoby dla mnie koszmarem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że się nie sprawdził. Opakowanie rzeczywiście wygląda fatalnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Brzmi dosyć ciekawie aczkolwiek już ze względu na opakowanie, nie wiem czy bym się zdecydowała na ten peeling.

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że się nie spisał :( Ja nigdy niczego nie miałam od Yves Rocher, ale jeśli coś zamówię to zdecydowanie jakieś kosmetyki kąpielowe :P

    OdpowiedzUsuń
  19. :/ ja bym mu dała 1 :P
    http://www.vinted.pl/members/2003-jatoona/ubrania

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że się nie sprawdził. Uwielbiam kosmetyki z YR dlatego jestem zaskoczona opinią.

    OdpowiedzUsuń
  21. Opakowanie w stosunku do konsystencji faktycznie bardzo niewygodne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że się nie sprawdził. Na pierwszy rzut oka wygląda całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A gdzie to się panna Rzenn podziewa hę? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa buteleczka :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że się zawiodłaś.
    Wizualnie fajnie się prezentuje :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa jestem , jakby się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  27. je vous remercie de très bonnes informations, peut être utile pour nous tous
    Vitamin Alami Untuk Memutihkan Wajah DAn Tubuh

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...