czwartek, 14 lutego 2013

1. Początki w blogosferze

No to jedziemy z tym koksem!
Kolejna próba jakiegoś pomysłu na siebie, oby tym razem wypaliło :)
Mam zamiar publikować tu moje nowe zakupy, a także to co bym chciała mieć, kupić, zahaczę o nowe trendy w modzie, a także fryzury, czy stylizację paznokci a także nowości kosmetyczne + ich recenzje :) Każda znajdzie coś dla siebie :)

A teraz parę słów o mnie:
Za tydzień będę już na drugim roku studiów. Mam 20lat, uwielbiam zakupy, choć mój rozmiar nie pozwala mi na swobodę wyboru :( Ale zawsze mam do pomocy moją mamę, która nieraz potrafi wyczarować niezłe cudeńka z kawałka materiału :) Myślę, że pokażę Wam jej dzieła ;)

Dziś Walentynki! Życzę Wam z tej okazji dużo miłości :) 
To do następnego razu! xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...