sobota, 23 lutego 2013

8. Wibo - Express Growth nr 278

Przedstawiam Wam lakier Wibo z serii Express Growth z numerem 278.


Jak widać jest to granatowy lakier z fioletowym połyskiem/drobinkami, czego niestety nie widać dobrze na zdjęciu.

Opis:
Lakier z zaawansowaną multi-witaminową formułą wspomagający wzrost paznokcia. Zawiera witaminy: A, C, E, proteiny soi oraz wapń.

Co do wzrostu paznokcia się nie wypowiem, bo lakier nie przypadł mi do gustu, stąd rzadko go używam...
Strasznie smuży, prześwituje, przy dwóch warstwach z kolei długo schnie. Ma zwyczajny pędzelek. Cena jak przystało na Wibo to ok.6zł.









Na zdjęciu widoczna jedna warstwa, jak widać lakier zostawia smugi i prześwity, wygląda nieestetycznie.

















Tu mamy już 2 warstwy, ale nadal nie wygląda to atrakcyjnie...
Dałabym mu co najwyżej 1/5, bo kolor ma śliczny, ale dla mnie jest bezużyteczny :((

A Wy miałyście z nim styczność? Jak się sprawdza u Was?

2 komentarze:

  1. Mam lakier z tej serii, troszkę inny kolor ale tez ciemny... mam na paznokciach 6 warstw lakieru i nadal widać smugi i prześwitują mi końcówki ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dokładnie ten kolor. Spróbuje nałożyć go na lakier bazowy np na jakiś neutralny lub biały lub lakier w tym samym odcieniu daje całkiem fajny efekt. Ja maluje nim kilka cienkich warstw i efekt wychodzi świetny.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...