niedziela, 17 lutego 2013

5. Moja kolekcja lakierów :) Part 2

Właśnie przyjechałam do Krakowa i od razu zrobiłam zdjęcia lakierów, które mam tutaj :) 
No to zaczynamy:


 19. MAX - beznumerny, bardzo ciekawy kolor śliwkowo-bordowy, niestety szybko zgęstniał i nie lubie nim już malować :( (ok.1zł/6ml)
20. Lovely, Moulin Rouge - niestety w tym starł się napis z numerem i nie wiem jaki to kolor, wg mnie jest to czerwień wpadająca w róż (takowe drobinki posiada - różowe), bardzo trwały, jedna warstwa wystarcza :) (ok.5zł/9ml)
21. Safari, Trendy Colour! - po raz kolejny nie ma numeru... Ale jest to typowa czerwień, pojemność ogromna, więc trochę zdążył zgęstnieć, ale w czasach swojej świetności był ulubieńcem :) (ok.3,5zł/12ml)




22. Editt, lakier do paznokci flash - jakoś nie mam szczęścia dziś, każdy bez numeru ;p jest to żółć bez żadnych drobinek, delikatnie smuży, ale ogólnie całkiem ciekawy na lato :) (ok.3zł/6ml)
23. Butterfly, Ceramic nr 239 - jest to delikatny pomarańcz z drobinkami, wystarcza jedna warstwa, ale jest wtedy bardzo mało widoczny, warto dwie warstwy nałożyć :) Szybko schnie i ładnie się prezentuje :) (ok.3zł/8ml)
24. Wibo, efekt sztucznych paznokci - ja tam efektów nie widze, wręcz jestem uprzedzona, bo dopóki maluje kolorowymi lakierami to moje paznokcie mają się dobrze, a jak pomaluję tym to coś mi się dzieje, albo się rozwarstwiają albo pękają, a nawet jak się nic nie dzieje, to właśnie zero efektu, ot lakier bezbarwny :) (6,49/7ml)



25. Butterfly, Ashanti nr 255 - srebro w najlepszej postaci, coś cudownego, pięknie kryje, długo się utrzymuje, szybko schnie, cudoo! (ok.3zł/8ml)
26. Maybelline NY, my Varnish nr 667 - zwykła czerń, niestety jak już pisałam z tej samej firmy lakier różowy nie powalił na kolana, tak i ten, zwyczajny czarny lakier, co by tu oczekiwać, ale tyle bym za niego nie dała :) (ok.11zł/7ml)


27. Lovely, Magnetic nr 04 - jest to lakier magnetyczny, mam do niego magnes do tworzenia poziomych pasków, myślę, że zrobię o nim osobnego posta, abyście mogły go lepiej poznać ;p Sam w sobie lakier też bardzo ładnie wygląda :) Ale o to w nim chodzi, żeby zrobić paseczki ;p (ok.6-7zł/7ml + magnes też za ok.7zł)
28. Essence, kolorowa baza do paznokci nr 06 bella - bardzo ładny kolor, ale niestety barwi paznokcie :( Trwałość tego lakieru jest zadziwiająca, najdłużej ze wszystkich, tak 5 dni wytrzymał bez problemu, ale przestałam go nakładać na paznokcie u rąk i używam go do paznokci u stóp :) Bardzo fajnie się sprawuje, bo wytrzymuje baaardzo długo, powiedziałabym, że 1,5 tygodnia nawet ;p (ok.7-8zł/10ml)
29. Editt, lakier do paznokci flash - fiolet z drobinkami, bardzo fajny, choć bledzinka z niego :) (ok.1zł/6ml)

Tu kończy się moje zestawienie lakierów, we wtorek mam egzamin z fizyki, także do tego czasu niestety muszę się skupić na nauce, ale po egzaminie wrócę do pisania :) Mam w zanadrzu pokaz niektórych lakierów jak się prezentują na paznokciach, zapraszam we wtorek do oglądnięcia :)
Mam też zamiar powiększyć grono moich lakierów o różowy oraz odżywkę z lovely - serum, chcę trochę odżywić moje paznokcie, bo kiedyś tak się zastanawiałam, że praktycznie od gimnazjum zaczęłam regularnie malować (nienawidze uczucia paznokci bez lakieru xD) a to już będzie ponad 5lat... Więc należy im się mały urlop ;))
Pozdrawiam, życzę miłego niedzielnego wieczoru i zapraszam z powrotem we wtorek :) Buziaczki :*   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...