czwartek, 28 lutego 2013

12. Lakier MAX - różowy

Pokażę Wam dziś jak prezentuje się na paznokciach lakier MAX :)
Jest to kolor perłowy, jak widać na zdjęciu. Trwałość oceniam na dobrą. Dałam za niego złotówkę, więc nie ma się co spodziewać cudów :)) Ale ogólnie jestem zadowolona :) Z tego, jak i z reszty lakierów tej firmy. Wreszcie małe opakowanie, którego zawartość można wykończyć do samego dna (choć mi się to póki co nie udało, a jeden lakier zdążył zgęstnieć ;p) No, ale buteleczka maleńka, na wyjazd w sam raz ;)
A oto jak wygląda na paznokciach:
Bardzo przyjemny lakier, szybko schnie, ładnie wygląda, TANI i w ogóle złego słowa nie można powiedzieć na niego ;p 4+/5, bo jednak trwałość jest kiepska ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...