piątek, 22 lutego 2013

7. Wibo - Extreme Nails nr 54

Dziś pokażę Wam lakier Wibo Extreme Nails o numerku 54.



Jest to kolor, który jest trudny do określenia, lekko niebieskawy, ale też szarawy. 




















Zanim cokolwiek zrobiłam, niestety zepsuła mi się nakrętka :( 


Ale szybko sobie z tym poradziłam :) I pomalowałam pazurki :) 













Jest to jedna warstwa, widać gdzie nie gdzie jakby lakier się zlał w jedno miejsce, ale ogólnie bardzo ładnie się prezentuje wg mnie :) Odcień jest taki, że nie widać ścierających się końcówek, nie odpryskuje i spokojnie 3-4 dni wytrzymuje :) Myślę, że z dwoma warstwami to już w ogóle by było cudownie ;p Kosztuje ok.6zł, dostępny w Rossmannie. Ma szeroki pędzelek, bardzo wygodny w użyciu :) 
Jak dla mnie 5/5














A wy co o nim myślicie? Miałyście lakier z tej serii?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...