wtorek, 19 lutego 2013

6. Maybelline NY my varnish nr 667 + Lovely Crystal Strenght nr 289

Malując dziś paznokcie na czarno:



Stwierdziłam, że można by je trochę ożywić, np. lakierem Lovely :)
Efekty oceńcie sami :)
Z góry przepraszam za wygląd moich skórek :(


Jeśli chodzi o same lakiery to z czarnego nie jestem aż tak zadowolona... Dziś niestety przebił samego siebie, bo zepsuła mi się zakrętka... osłonkę zdjęłam a pędzelek został przyklejony do słoiczka, przez co się musiałam pobrudzić i namęczyć, żeby go naprawić, poza tym cieszę się, że nie musiałam zapłacić za niego normalnej ceny, bo nie jest wart tego... jedna warstwa niby jest ok, ale i tak końcówki się szybko ścierają i można kupić lepszy a tańszy lakier... tym bardziej w tak pospolitym kolorze :) Za to ma bardzo dobry pędzelek i dość dobrą konsystencję, bo jest niby lejący, ale tam gdzie go położymy to "siedzi" :)



Lovely za to nie może być malowany "solo", za to jak widać idealnie pasuje do wielu wzorków :)

Ocena: 
Maybelline 667 - dostaje ode mnie jedynie 2+/5 za słabe krycie, wysoką cenę i kiepską trwałość :(
Lovely - dostaje 5/5 - niezastąpiony lakier :) I niezawodny :)


***
Z racji tego, iż prawdopodobnie dziś skończyłam moją przygodę z sesją, wstąpiłam do Rossmanna :) A że miałam zamiar kupić serum do paznokci to takowe kupiłam, tzn. gdzieś czytałam, że świetnie działa, tylko żeby nie malować paznokci chwile i taką kurację sobie zrobić, no ale w pośpiechu (spieszyłam się do domu, na autobus itd) nie zauważyłam, że to nie jest serum (klik), ale eliksir (klik). Nie wiem, czy będę aż tak zadowolona... Nie wiem nawet czego się spodziewać, skoro nawet wizaż nie pomoże ;p Ale na jednym paznokciu po zmyciu lakieru delikatnie nabłyszczył płytkę i była milsza w dotyku niż reszta, ale trzymałam na paznokciu dosłownie minutkę ;p






















 

Przetestuję to na pewno o tym napiszę, póki co pozostanę jednak chyba przy malowaniu paznokci lakierami ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...