środa, 1 maja 2013

70. Puder do kąpieli Body Club

Któregoś weekendu w domu zahaczyłam o Biedronkę i kupiłam te oto pudry do kąpieli :) Wiem, że miały średnie recenzje, więc chciałam się sama przekonać jak to z nimi jest :) 

Opis producenta:
Puder do kąpieli Body Club - aromatyczna kąpiel w wannie pełnej piany. Dzięki zawartości łagodnych środków myjących delikatnie oczyszcza skórę. Specjalnie opracowana receptura zawiera również naturalne sproszkowane krowie mleko, które wraz z innymi starannie dobranymi składnikami doskonale nawilża i ożywia skórę. 
Skład:
/wersja wanilia & miód/: Sodium Chloride, SLS, Cocamidopropyl betaine, Cow Milk, Propylene Glycol, Parfum, CI 19140, CI 14720, CI 42090.
/wersja białe kwiaty i magnolia/: Sodium Chloride, SLS, Cocamidopropyl betaine, Cow Milk, Propylene Glycol, Parfum, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citronellol, Geraniol, CI 14720, CI 42090.

Cena: 1,49 zł/ 75 g [ja tyle dałam, a wiem, że ceny były nawet powyżej 2 zł]
Dostępność: sklepy Biedronka 

Moja opinia:
Posiadam wersję WANILIA & MIÓD - tą chwyciłam jako pierwszą :D Ma przepiękny zapach - mało chemiczny :) oraz wersję BIAŁE KWIATY I MAGNOLIA. W przypadku tej pierwszej woda barwi się na beżowo-miodowy kolor, a w przypadku drugiej na lekko różowawy :) Wg mnie puder bardzo szybko się rozpuszcza, a nawet jeśli to łatwo go rozpuścić mieszając wodę ręką :) Poza tym wsypywałam po pół saszetki do wanny - nie całą jak pisze na opakowaniu :) Było to dla mnie wystarczające :) Ostatnio lubię wszelkie płyny do kąpieli i inne temu podobne, ale jednak z pianą nie lubię przesadzać :) Mi piany wytworzyło się dość dużo, nie była ona jakaś bardzo trwała i nie było jej aż tak dużo, ale też nie wsypałam całej saszetki, tylko pół :) Co do zapachu, bo tu miałam lekkie przejścia.... wersja waniliowo-miodowa spisała się na medal - cudny zapach. Za to wersja magnoliowa... Cóż, zapach skojarzył mi się z karmą dla rybek ;/ Wyczułam też, że puder posiada w sobie jakiś olejek? Woda była "tłusta" i moje ciało wydawało się nawilżone ;) To wielki plus :) Poza tym nie mam zastrzeżeń, choć wolałabym pełnowymiarowe opakowanie, bo gdybym miała sypać saszetkę do kąpieli to bym chyba zbankrutowała :) A z drugiej strony może i dobrze, że nie ma dużych opakowań, bo jakbym tak kupiła tego śmierdziela magnoliowego i musiała się z nim męczyć? Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć sobie jak puder wygląda (w wersji magnoliowej):


Ocena: wersja waniliowo-miodowa za cudny zapach dostaje 5/5 Za to wersja magnoliowa... Dyskwalifikuje ją okropny zapach :( Dlatego też dostaje ode mnie zaledwie 1/5 (tej wersji też na pewno nie kupię...)

20 komentarzy:

  1. nie stosuję pudrów do kąpieli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aktualnie mam bardzo dużo różnych gadżetów do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam jeszcze o czymś takim ;) Produkt wydaje się ciekawy i cena zachęcająca, ale rzadko korzystam z wanny :)
    pasjekaroliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze czegoś takiegom Może kiedyś kupię i spróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam je w Biedronce, ale nie mam wanny więc omijam takie gadżety

    OdpowiedzUsuń
  6. Wanilia z miodem brzmi świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ona wchodzi w grę, bo ten kwiatowy.. cuchnie... :D

      Usuń
  7. Nie miałam jeszcze, ale jak myślę o kąpieli o zapachu karmy dla rybek to przerażające trochę :P

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz słyszę o tych pudrach :D A że z wanny korzystam raz na ruski rok to raczej nie będe miała okazji ich wypróbować. Zdecydowanie wolę prysznic ;) /K.

    OdpowiedzUsuń
  9. muszą być bardzo fajne ale ja nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo, też ostatnio byłam w Biedronce a ich nie widziałam... Kupiła bym, gdyby nie to że mam prysznic. ;cc

    OdpowiedzUsuń
  11. nie widziałam tego w mojej Biedronce :)
    Dziękuję za komentarz na moim blogu, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie testowałam. Zazwyczaj biorę prysznic. Jakoś nie lubię długich kąpieli w wannie... Fajnie jednak, że Tobie spodobał się miodowo-waniliowy puder;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wszelkie kosmetyki do kąpieli, więc chętnie bym przetestowała pudry, bo póki co jeszcze ich nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam :) Ale tak jak mówię - unikaj kwiatowego :D Ten tropikalny też do najlepszych nie należy :P

      Usuń
  14. Słyszałam już o nich trochę i po Twojej recenzji może sięgnę po tą z wanilią :) Super, że nawilżają ciało.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie słyszałam w ogóle o czymś takim :o

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuje :) Lakiery zrobiłam sama :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No, to teraz nie wiem czy zdecyduję się otworzyć "śmierdziuszka" różowego ;)
    Mam jeszcze wersję owocową ... może ta będzie rafiona, tak jak wanilia i miód ;) Oby.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, szkoda że nie natrafiłam na nie :( chętnie kupiłabym ten z wanilią.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...