poniedziałek, 11 marca 2013

17. Verona, Butterfly - Ceramic Special Formula nr 239

Dawno mnie tu nie było, wybaczcie mi tą nieobecność, ale moje paznokcie nie nadawały się do pokazania, a poza tym też jakoś czasu nie było :( Dziś jednak jestem i chcę Wam pokazać wiosenny lakier z Butterfly, który kupiłam nad morzem w zeszłe wakacje :)


Dostępność: nie mam pojęcia gdzie go kupić, ja kupiłam w takich namiotach nad morzem (jak ktoś był w wakacje nad morzem to wie o jakie namioty mi chodzi, tam sprzedają dosłownie wszystko :) w większości chińskie rzeczy i do tego kosmetyki tanie)
Cena: Nie pamiętam dokładnie, ale lakier kosztował mnie około 1,5zł, max. 3zł.

Za każdym razem jak jadę nad morze, to nastawiam się na kupno lakierów, bo są one zawsze bardzo tanie :))















Moja opinia:
Lakier ma dobry pędzelek, nie rozwidla się ani nic :) Szybko schnie.





















Tak oto prezentuje się na paznokciach :)
Nałożyłam 2 warstwy, wprawdzie przydałyby się ze 3, ale 2 są wystarczające :) Jedna warstwa też by mogła być, ale kolor wtedy jest mało widoczny :)
Trwałość oceniłabym na 2 dni... 
Mimo wszystko lakier bardzo lubię, bo nawet położenie kolejnych warstw nie przeszkadza, bo lakier szybko schnie, a z drugiej strony nie dzieje się to na tyle szybko, żeby nie zdążyć lakieru rozprowadzić :)
Kolor jest bardzo na czasie, szczególnie na lato :)













Jak dla mnie ideał na nadchodzące lato :) Świeży, intensywny kolor. Tani
Ocena: 4+/5 - lakier mimo swojej marnej trwałości i potrzeby nałożenia wielu warstw jest bardzo dobry. Sama jestem niecierpliwcem i nienawidzę jak lakier długo schnie, ale w tym mi to nie przeszkadza (chodzi mi o to, że przy drugiej warstwie rzadko potrafię doczekać wyschnięcia, a w tym t kwestia 2-3 minut) Trwałość jest marna, ale dla mnie lepiej, bo mam pretekst do zmiany kolorku :) A lubię często mieć inny kolor na paznokciach, niekoniecznie lubię samo malowanie xD
Pozdrawiam cieplutko z deszczowego Krakowa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...