piątek, 15 marca 2013

20. Zakupy - znowu Superpharm i Rossmann :)

Zakupy dość skromne, bardziej byłam skuszona promocją niż faktycznie tych rzeczy potrzebowałam :)
Zacznę od Rossmanna:

Płyn do kąpieli Luksja - Lemon pie
 

Ma przecudowny zapach! Nie pieni się aż tak dobrze jakby niektórzy chcieli, dla mnie wystarczająco, poza tym i tak będę używać jako żelu pod prysznic :)
Niestety promocja już się skończyła :(
Cena: 7,99/1000ml


















Czas na Superpharm:

Lakiery do włosów Nivea


Wybrałam Volume Sensation i Diamond Gloss.
Tego pierwszego już używałam i byłam zadowolona, tego drugiego nie :)
Poza tym dla mnie lakier ma nie robić nic więcej poza utrwaleniem mojej fryzury :) 
Cena: 14,99 + drugi za 1 grosz :) [2 opakowania za 15zł]













Masło do ciała odżywcze - Joanna Naturia Body z wanilią


Na to masło polowałam już chwile :) Wprawdzie mam jeszcze balsam, ale nie jestem z niego zadowolona, a jak kiedyś powąchałam do masełko to nie mogłam o nim zapomnieć, kosztowało wtedy 9,99, a w promocji kupiłam za 6,49 :)
Polecam, świetny i nie za mocny zapach :)

2 komentarze:

  1. nie używam lakierów do włosów, ale faktycznie promocja świetna ;) za taką cenę az żal by było nie skorzystać ;) /K.

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo powiedz czy zapach tego płynu utrzymuje się na skórze choć trochę?:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...