sobota, 16 marca 2013

22. Znajdź swój ideał z Vichy - darmowe próbki do testowania

Witajcie! Dziś rano przeglądając blogi natrafiłam na blogu niecierpka na notkę o darmowych kosmetykach z Vichy, tak więc sprawdziłam listę aptek biorących udział w akcji (klik) i czym prędzej pobiegłam do najbliższej :) Poszłam z koleżanką, Pani była bardzo miła i poprosiłyśmy o próbki dla nas, zapytałam się czy mogłabym dla mamy też i Pani farmaceutka dała nam po 2 zestawy, po jednym dla nas i po jednym dla naszych mam :) Tak więc pokażę Wam co można znaleźć w obu zestawach :)

Zestaw różowy - dla młodszych
















 

W tym pudełeczku znajdziecie:
- Idealia rozświetlający krem wygładzający 3 ml
- Aqualia nawilżający krem kojący 3 ml
- Liftactiv krem przeciwzmarszczkowy i ujędrniający do skóry normalnej i mieszanej 1,5 ml
- Neovadiol Gf krem przywracający gęstość skóry i proporcje twarzy do skóry suchej 1,5 ml
- Normaderm krem zwalczający niedoskonałości o kompleksowym działaniu 1,5 ml

Zestaw srebrny - dla bardziej wymagającej skóry

































 W skład zestawu wchodzą:
- Neovadiol Gf krem przywracający gęstość skóry i proporcje twarzy do skóry suchej 3 ml
- Idealia rozświetlający krem wygładzający 3 ml
- Liftactiv serum 10 - serum widocznie odmładzające skórę 3 ml
- Aqualia nawilżający krem kojący 1,5 ml
- Przeciwzmarszczkowy krem zwalczający niedoskonałości skóry 1,5 ml

Co sądzicie o akcji? Macie już swoje zestawy? :) Czy może macie już swój ideał? :)

2 komentarze:

  1. Akcję uważam za bardzo dobrą. Nie spotkałam się jeszcze z podobną. Próbki nie są tak strasznie małe (bo 3 ml to ciut więcej niż 1,5 ;p), całkiem darmowe :) Wystarczy tylko wiedzieć o akcji :) Swój zestaw już mam :) nie testowałam jeszcze, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie się dowiem jak się sprawdzą u Ciebie :) Pozdrawiam :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...