poniedziałek, 25 marca 2013

30. Be Beauty Hydro Effect micelarny żel do mycia i demakijażu - skóra sucha i wrażliwa

Coś dla fanów Biedronkowych cudeniek i tanich, a dobrych kosmetyków ;)
Przyznam się, że Biedronka może i nie dba o swoich pracowników, ale o jakość swoich produktów to na pewno :) Choć kosmetyków w Biedronce zbyt często nie kupuję to na ten żel zostałam skuszona promocją :) 

Opis producenta:
Hypoalergiczny preparat w postaci żelu micelarnego delikatnie oczyszcza wrażliwą skórę twarzy i oczu. Struktury micelarne zapewniają niezwykle wysoką skuteczność oczyszczania, dokładnie usuwają makijaż i zanieczyszczenia nie naruszając bariery hydrolipidowej naskórka. Zawarty w preparacie d-panthenol zapewnia naturalny poziom nawilżenia, łagodzi podrażnienia oraz przynosi uczucie natychmiastowego ukojenia. Skóra staje się gładka i czysta. Odzyskuje uczucie świeżości i komfortu.
- dokładnie oczyszcza z makijażu i zanieczyszczeń
- zmniejsza podrażnienia i zaczerwienienia
- posiada właściwości nawilżające
- odświeża skórę i pozostawia uczucie komfortu



 



   
Czym są micele?
Micele to sferyczne cząsteczki składające się z cząstek wodnych i tłuszczowych. W zetknięciu ze skórą cząsteczki tłuszczowe łączą się z sebum i resztkami makijażu, natomiast cząsteczki wodne z kurzem i innymi zanieczyszczeniami. W ten sposób skóra jest dokładnie oczyszczona.


Dostępność: wyłącznie sklepy Biedronka
Cena: 4,99 zł/150 ml


Skład: Aqua, Propylene Glycol, Disodium Cocoamphodiacetate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Poloxamer 184, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sophora Japonica Leaf Extract, Panthenol, Sodium Hydroxide, Sodium Citrate, Sodium Chloride, Disodium EDTA, Citric Acid, Parfum, Methylparaben, Propylparaben, Methylisothiazolinone.

Moja opinia:
Żel ma dość gęstą (w rozumieniu nie lejącą) konsystencję i jest przezroczysty :)





Nie pieni się, co jest trochę dziwne dla mnie, gdyż wszelkie kosmetyki w żelu do oczyszczania twarzy zawsze się pieniły - ten nie. Ale mimo to dość dobrze sobie radzi z oczyszczeniem twarzy. Oczy wczesniej zmywam płynem do demakijażu, więc żelem zmywam wyłącznie jakiś lekki podkład, pod spodem mam krem nawilżający, więc wielkiej pracy nie ma :) Twarz mam czystą, oczyszczoną. Zapach to ma ładny, przede wszystkim kusząca cena! 4,99

A poza tym produkuje ten żel TOŁPA :) Za żel o tej pojemności i właściwościach trzeba zapłacić min. 10-12 zł, a z Tołpy to już w ogóle kosmos, a tu dobry kosmetyk za 4,99 :)
Polecam gorąco :)


Ocena: Jak dla mnie to solidne 5/5, mogłabym odjąć punkty za to że się nie pieni, ale z drugiej strony oznacza to, że żel nie ma w sobie SLS, czyli nie wysuszy nam buźki :) 

Napiszcie jak Wam się podobał, czy używacie tych żeli? A może któryś z tej serii? ;)

5 komentarzy:

  1. Ja używam tego żelu jednak za dużo tuszu używam i sobie z nim nie radzi :) Wychodzę spod prysznica jak panda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do demakijażu oczu używam czegoś innego :) A to do twarzy :)

      Usuń
  2. jak skończę obecny żel to zakupię ten co zrecenzowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a polecam :) jedynie nie wiem jak sprawdza się do demakijażu oczu, ale do zmycia podkładu (bo tak używam) jak najbardziej :)

      Usuń
  3. kupiłam go jakiś tydzień temu i też mnie zaskoczyło, że się nie pieni. ogólnie jest bardzo przyjemny w użyciu i zgadzam się z Twoją opinią :) niestety nie jest rewelacyjny jeśli chodzi o zmywanie tuszu do rzęs - pod oczami zostaje ciemna podkówka :( ale do tego świetnie nadaje się płyn micelarny z tej samej serii :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...