sobota, 30 marca 2013

38. Wygrana z rozdania u Keylime :)

Pokażę Wam moją wygraną w rozdaniu na blogu http://xkeylimex.blogspot.com

Jak widzicie zestaw olbrzymi :D A konkretnie:
1. Dove - odżywka bez spłukiwania Intense Repair
2. No 36 - odświeżający żel do stóp
3. No 36 - spray do stóp antybakteryjny
4. No 36 - krem zmiękczający naskórek
5. Hean - tusz do rzęs Black Elixir
6. Carmex 
7. Dax Cosmetics - Cashmere secret baza wygładzająca 

Są to na pewno kosmetyki, których bym sama nie kupiła i nigdy ich nie używałam. Choć nie powiem, że bardzo chętnie będę ich używać i jestem z nich zadowolona :) 
Odżywki z Dove na pewno nie kupiłabym w takiej formie, póki co użyłam 2 razy i jestem zadowolona. Ma śliczny zapach, nie skleja włosów. Włosy mam krótkie, jak i moja mama, więc wielkich problemów nie mam z rozdwajaniem itd. Ale myślę, że będzie bardzo fajna :)
Produkty z No 36 sama bym na nie nie trafiła, ale używam takich produktów, więc bardzo chętnie i szybko je zużyję :D
Tusz Hean - tusz jak tusz, pierwsze wrażenie zrobił dobre, ale mam w użyciu inny, więc ten musi trochę zaczekać :)
Carmex - odstraszały mnie opinie o ziołowym zapachu/smaku. A jestem pozytywnie zaskoczona :)
Baza Dax Cosmetics - nie potrzebuję, aż takiego wygładzenia, ale chętnie jej będę używać latem zamiast podkładu :) 

Jestem przeogromnie zadowolona z wygranej :) I jeszcze raz wielkie dzięki :*
Zapraszam was na jej bloga:
http://xkeylimex.blogspot.com

3 komentarze:

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...