czwartek, 28 marca 2013

35. Płyn do kąpieli - Original Source chocolate & mint

Czas na kolejnego OS'a! Tym razem płyn do kąpieli o zapachu czekolady i mięty.

Opis producenta + Skład:



Dostępność: każdy Rossmann, drogeria czy supermarket, teraz można dostać praktycznie wszędzie :)
Cena: ok. 10zł/500ml


Moja opinia:
Jako płyn do kąpieli: niezły, ale szału nie ma, trochę zapachu, piana się robi ale nic poza tym :)
Jako żel pod prysznic: pachnie TYLKO w opakowaniu, na skórze zero zapachu po kąpieli. Myć, myje i nic poza tym. Nie nawilża, ale też nie wysusza. Opakowanie jest dość nieporęczne i nie ważne do czego się używa to jest niewygodne :( Poza tym naprawdę nic ciekawego. Zapach nie jest chemiczny :) Taki bardziej gadżet :) Więcej nie kupię :)

Jak widać konsystencja jest bardziej wodnista, a kolor ma taki brązowawy :)











 

Ocena: Zero zapachu poza opakowaniem :( 3/5 - i tak za wysoko, ale zapach sam w sobie jest cudowny :)

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj zapach cudowny, zwłaszcza dla wielbicielek słodkości :D Ale niestety nie utrzymuje się na skórze :(

      Usuń
  2. tyle razy widziałam go w różnych drogeriach i miałam na niego ochotę, ale po tej recenzji już mi przeszło... Dla samego zapachu w butelce myśle, że nie wart kupować. /K.

    OdpowiedzUsuń
  3. pachnie jak takie córkierasy w zielonych pazłotkach!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie drażni zapach mięty, za to skusiłam się na malinowy z tej seri i tamten słodziutki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...