piątek, 15 listopada 2013

249. Lakier do paznokci Venita Glamour G41


Ostatnio dałam moim paznokciom trochę spokoju, ale zanim to zrobiłam to miałam pomalowane powyższym lakierem, czyli pięknym koralowym kolorem :) Ciężko mi tak naprawdę określić, co to za kolor, ale myślę, że koralowy najbardziej oddaje rzeczywistość :) W lakierze jest zatopione mnóstwo złotych drobinek, które są wprost przepiękne :)) Jednak ostatnio odczuwam potrzebę malowania ciemnymi lakierami, więc ten pójdzie w ruch z pewnością na wiosnę ;)

Cena: ok. 5zł/10ml
Dostępność: www.venita.pl/stores

MOJA OPINIA
Po jednej warstwie bardzo ładnie pokrył paznokcie, dodałam jeszcze top i w tym stanie wytrzymał mi 3-4 dni, ale starły się tylko końcówki, jakichś większych odprysków nie widziałam :) Lakier przepięknie wygląda na paznokciach, można ten kolor podciągnąć pod nieco neonowy.
wydaje mi się, że widać ten maleńki, delikatny brokacik :)
 Pędzelek
 

Jak widać, zwyczajny, dość cienki - taki jaki lubię :)

Konsystencja jest dość lejąca, ale myślę, że się trochę po jakimś czasie zagęści :) Póki co przy malowaniu usmarowałam sobie skórki :P

Schnie trochę kiepskawo, ale da się wytrzymać :) 



a tak drobinki wyglądają w buteleczce - są złociste, no cudo!
Ze zmywaniem nie ma problemów, nie odbarwia płytki, ani skórek :) Świetny, niestety letni kolorek :) Musi trochę poczekać do wiosny ;)

OCENA
Po raz kolejny te lakiery mnie pozytywnie zaskakują :) 4/5

Hennę na brwiach mam już tydzień, kolor nadal jest taki jak na początku :) A mówię to dlatego, bo widziałam na ulicy Panią z fioletowymi brwiami i się przeraziłam, że i mi się może tak zrobić... Dlatego poczekam jeszcze trochę z recenzją, cierpliwości ;) Ale póki co, jestem na tak :D

15 komentarzy:

  1. Matko fioletowe brwi - a kolorek kiedyś miałam bardzo podobny z AVON ale był tak tragiczny bo odpryskiwał po dwóch godzinach masakra - może faktycznie na wiosnę znowu się w taki kolor zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten kolorek, ale czeka na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jakie Ty masz pazurki długie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam chyba 5 kolorów od nich i są super;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj kolor mi się bardzo podoba! Jest wręcz piękny i właśnie czegoś takiego brakuje mi swojej kolekcji. Poważnie zastanowię się nad zakupem, ewentualnie zwrócę uwagę na takie barwy przy wyborze lakieru.
    I jakie Ty masz ładne pazurki na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny odcień! Jak dla mnie pędzelek mógłby być odrobinę szerszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym mu dołożyła jeszcze jedną warstwę bo prześwitują końcówki, ale kolor całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek jest bardzo ładny, a ja nie dzielę lakierów na letnie i zimowe, wszystkie używam wtedy, kiedy najdzie mnie ochota na dany odcień ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba zmienili opakowanie , bo kiedyś równiez uzywałam lakierów z Galour i były rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny ten lakier, i w ogóle masz ładne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...