środa, 20 listopada 2013

252. Róż F&F w odcieniu flame

Taaaak, nie przywidziało Wam się :) Kupiłam tescowy róż :) Szybko tego w domu pożałowałam, ale jakie jest teraz moje zdanie o nim? Zobaczcie dalej...
Tak wygląda róż po otwarciu - jak widać, już go trochę używałam :) Kolor jest taki jak na zdjęciu, a nazywa się flame. Teraz stety bądź niestety moje wszystkie kosmetyki typu cienie, bronzery itd.. mieszkają razem w pudełku, w którym zrobiłam sobię "paletkę magnetyczną" :D A te zdjęcia zrobiłam tuż przed wyciągnięciem różu z opakowania ;)

Cena: ok. 7-8 zł
Dostępność: Tesco xD

MOJA OPINIA
Chciałam od dawna kupić róż, ale nie wiedziałam jaki odcień, często też ceny mnie odstraszały... Wiedziałam, że powinnam znaleźć jasny i raczej brzoskwiniowy kolor :) Kiedy je zobaczyłam, w dodatku w niskiej cenie, stwierdziłam, że nic nie szkodzi zaryzykować :) W drodze do kasy, pięć razy zmieniałam zdanie (czy go kupić...), ale w końcu się odważyłam. 
I? I nie żałuję :) Nie jest to róż idealny, pewnie też moja ocena będzie mało obiektywna, bo to mój pierwszy róż... Ale kolor łatwo się nakłada, można stopniować intensywność :) Nie znika z twarzy i raczej nie zrobimy sobie nim krzywdy :) Jest jasny, właśnie brzoskwiniowy :) 
Nie jest on matowy, bo po roztarciu na palcu (z poniższego swatcha) robił się satynowy. Widać też w nim drobinki, ale tylko w opakowaniu, na twarzy nie ma mowy o żadnym brokacie ;) No i też wydaje się matowy :)

rzut okiem na "plecy"
swatch :) róż na palcu wygląda jakby miał satynowe wykończenie i w zasadzie takie ma, ale na twarzy jest raczej matowy
a tak wyglądam ja, muśnięta tym różem :) bronzera na tym zdjęciu nie użyłam :)
OCENA 
Przy małych możliwościach pieniężnych myślę, że warto się za nim rozglądnąć :)) Jest tani i całkiem dobry :) Ale pewnie spróbuję w przyszłości róży z innych firm ;) 4/5

Jak Wam się "widzi"? Macie/znacie kosmetyki z Tesco? :)

21 komentarzy:

  1. U mnie nie ma kolorówki F&F tylko odzież.....a szkoda jak widać ;) fajny odcień

    OdpowiedzUsuń
  2. Eee nie ma tragedii ,całkiem naturalnie wygląda :) Podoba mi się efekt :) Ja nie miałam jeszcze kosmetyków z tesco,używam różu (pomarańczu) ze sklepu wszystko po 2,50 zł i powiem Ci,że też jest całkiem ok-może nie ideał tak jak ten ale ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie niestety TESCO jest miniaturowe nie to co we Wrocławiu sam róz bardzo ładny ja jednak kupuję odcienie różowego bądź w brązach- a te perfumy to maja jakiś dziwny nawet dość mdły zapach ale myślę że do końca miesiąca powinnam się z nimi uporać i wiem ze więcej nie kupię - ktoś o nich pisał że nietrwałe są ja znowu uważam inaczej - dzisiaj już mam chęć na weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że tesco produkuje już kolorówkę. Ja jestem zadowolona z różu Marizy, a też uważałam te kosmetyki za buble :P

    OdpowiedzUsuń
  5. o widzisz;) u mnie jest i na pewno sprawdzę go:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy odcień ;)
    nie znam tescowym kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy kolorek, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo, a właśnie się rozglądam za brzoskwiniowym różem. Mam jeden, ale ma tyle drobinek, że wyglądam jak posypana stłuczoną bombką:D Muszę zerknąć na niego jak będę kiedyś w Tesco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiedziałam, że są Tescowe kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tobie jest w ogóle ładnie jak sobie podkreślasz kości policzkowe, czy policzki, na prawdę powinnaś to robić, ja do tej pory pamiętam jak mi się podobało jak się umalowałaś przy pomocy bronzera honolulu bodajże :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja jeszcze nigdy nie miałam swojego różu. Jakiś czas temu chciałam kupić, ale doszłam do wniosku, że nie jest mi potrzebny, bo często się rumienię :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem kolorek bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  13. To w Tesco są tescowe kosmetyki ? Kurteczka, nawet nie wiedziałam :) /ps.śliczny makijaż i do twarzy CI w tym odcieniu różu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie się podoba, fajny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Poluję na taki kolor, więc jak będę w Tesco to się rozejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak na tescowy róż wygląda nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ma piękny kolor, ale w ogóle pierwsze słyszę o kosmetykach z Tesco :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...