wtorek, 16 lipca 2013

140. Aktywnie odmładzające serum do rąk Młode Dłonie - Eveline

Kremik ten dostałam dzięki Marzenie, która zorganizowała akcję "Przygarnij kosmetyk" wraz z DolinąKremową
 W akcji wzięłam już drugi raz. A zgarnąć można kosmetyki, którym kończy się termin ważności. Temu kremikowi termin ważności skończył się właśnie wczoraj, więc czas Wam go pokazać :)


Opis producenta:

Skład: 

Cena: ok.7zł
Dostępność: drogerie i supermarkety i oczywiście w DolinieKremowej: http://www.dolinakremowa.pl/1485,eveline-pielegnacja-dloni-i-stop-odmladzajace-serum-do-rak-100-ml-e098.html

Sprawdziłam krem na KWC i się przeraziłam ilością złych opinii... Sprawdźcie same: KWC

MOJA OPINIA
Zapach: Cytrusowy :) Świeży, ale nie nachalny. Bardzo umila aplikację kremu :)

Konsystencja: Nie jest to z pewnością serum :) Jest to średnio gęsty kremik :) 

Opakowanie: Miękka tubka zamykana na klik, stojąca na głowie - dzięki temu wszystko nam spływa i wykorzystamy do końca krem ;)

Działanie: Serum to to nie jest na pewno :) Jest to lekki krem do rąk, który z pewnością się nie nada dla bardzo suchych i zniszczonych dłoni... Nawilżenie jest jak dla mnie odpowiednie, choć nie na długo :) Ja ogólnie mówiąc smaruje ręce kremem około 2 razy na dzień, tyle mi zawsze odpowiada - zimą na pewno więcej ;) Co do obietnic - na pewno moje dłonie są gładkie i delikatne. Lekka, nietłusta konsystencja - zgadzam się! Krem się błyskawicznie wchłania, nie pozostawia po sobie lekkiej warstwy co mi baaardzo odpowiada :) Raczej nie odmłodziło mi dłoni :) Ani mojej mamie, która też go używała :)

OCENA 
Krem dobrze nawilża, szybko się wchłania i nie pozostawia po sobie tłustej warstwy :) Dla mnie jest świetny i nie rozumiem skąd tyle złych opinii... 4/5

Fakt, iż produkt dostałam za darmo, nie wpłynął na moją opinię :)

15 komentarzy:

  1. No ciekawy.. Serum nie miałam, wydaje się być fajny :) jednak balsamu nie polecam lepiło się po nim wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja go mam :D To znaczy dałam mamie bo ogólnie nie lubię kremów do rąk za bardzo ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy tego serum ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, wziełam udział w tej akcji, ale u Antoniny Guzik :D Jaki zbieg okoliczności :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze nie lubię kremów do rąk z EVRLINE i raczej nic mnie do nich nie skusi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bardzo lubie tą fioletową serie do rąk Eveline
    miałam to serum i całkiem miło go wspominam

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam ale ja juz znalazłam swe KWC kremowe- Isanę z Urea ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam. A odmłodzenie może byś zauważyła po roku stosowania. Ale jak zobacze gdzies ten kremik to moze kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro producent tak wzniośle zapewnia o efekcie odmłodzenia to mam prawo tego oczekiwać od wskazanego kremu. Z tego co napisałaś żadnych rewelacji nie czyni, ot zwykły krem. Marny popis marki Eveline...

    OdpowiedzUsuń
  10. mam krem z Eveline ale inna wersję i go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię kremy Eveline ale tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie odmłodziło dłoni? NIEMOŻLIWE! :D A tak poważnie to jednak są chyba lepsze kremiki do rąk:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam ochotę na świeczkę z Yankee Candle, jednak cena skutecznie mnie odstrasza:) Ale skusiłam się na kilka tart do kominka z tej firmy i jestem baardzo zadowolona. Właściwie to przydałoby się kilka nowych:D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...