sobota, 28 września 2013

204. Pomysł na pinterestową tablicę ze swatchami lakierów do paznokci :)

Witajcie, 
publikując dziś na tablicy made in Poland: only Polish lacquers! wpadłam na pomysł stworzenia pewnego rodzaju bazy swatchy lakierów do paznokci. Jako, że coraz więcej z nas kupuje kosmetyki przez internet (w tym także lakiery do paznokci) to myślę, że wiele z Was ma problem, żeby znaleźć swatche wybranego lakieru. I nie tylko, często szukamy inspiracji do kupna jakiegoś kolorku :) Przeglądając internet myślisz: "O, taki kolor przydałby mi się w mojej kolekcji!". 

Wymieniona przeze mnie tablica powyżej skupia jedynie swatche lakierów polskich - ja myślałam o bazie wszelkich możliwych lakierów :) 

Co o tym myślicie? :) Jeśli miałybyście jakieś błyskotliwe pomysły co do nazwania takiej tablicy to czekam na sugestie. Póki co nazwałam ją "Swatche" - wybaczcie, ale nie mam teraz głowy na wymyślanie jakiejś chwytliwej nazwy. Mam też nadzieję, że właścicielka tablicy powyższej nie będzie mi miała za złe tego co chcę zrobić (szukałam i nie wiem w końcu czy to Tamit24 czy nie - mimo, że żeby dołączyć musiałam się zgłosić do właścicielki :P).

Nie krępujcie się też, jeśli macie kiepskie paznokcie, krótkie, brzydkie skórki, nie umiecie malować paznokci, to jest nie ważne. Każdy może dołączyć! Jeśli ktoś by się zdecydował, to zapraszam na mail'a - ja nie gryzę! Dodam Was wtedy jako współpublikującego i od tej pory możecie dodawać do woli nowe swatche :) 

A oto adres tablicy: www.pinterest.com/rzenn/swatche/

 



ZAPRASZAM!  

EDIT:
Jak widzę, są nawet chętne :D Cieszę się, że Wam się pomysł spodobał. Czekam na jakieś sugestie, a żeby Was dopisać muszę znać Wasze maile :P Także czekam na odważnych na mailu ;D

Cathy wspomniała o portalu Zszywka, ale tam wydaje mi się, że nie można współtworzyć jedną tablicę :(

Trzeba też mieć konto na Pinterest i podać mi do niego link - muszę Was wcześniej zaobserwować, żeby dodać do osób publikujących :)

Zdjęcia można dodawać z pliku, jakby się ktoś chciał dołączyć bez zakładania konta to też da się obejść, w zasadzie mogę też "kraść" Wam zdjęcia z blogów... :P (taka darmowa reklama w zasadzie, ale jeśli bym miała tak robić, to tylko te ze znakiem wodnym oczywiście!)

11 komentarzy:

  1. ciekawy pomysł, może się "dopiszę" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł choć nie bardzo wiem o co w tym chodzi. Może się dopiszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz śliczny wygląd bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne kolorki ;) lubię lakiery lovely.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł :) Ja na razie tylko na zszywkę wchodzę, ale nad pinterestem też pomyślę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł :)
    I dziękuje kochana za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł:) moze się dołączę, jak na rzie dopiero co zrobiłam tipsy i szkoda mi ich malować :P

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze się zastanowić muszę, a trzeba mieć pintesta do tego?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry pomysł,faktycznie można pomóc innym w doborze koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł:) już zakładam konto!:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...