piątek, 5 kwietnia 2013

43. Transparentny tusz do rzęs Just Clear - Miss Sporty

Dziś dość problematyczna recenzja, ale o tym niżej. Poznajcie transparentny tusz do rzęs Just Clear od Miss Sporty:




Opis producenta:
Miej naturalnie piękne rzęsy! Lekka żelowa formuła tuszu pielęgnuje rzęsy nadając im piękny kształt i połysk. Nie rozmazuje się ani nie klei. Testowany oftalomologicznie.



Cena: ok.10,99zł
Dostępność: Rossmann, Natura itd. :)











Moja opinia:
Tu mam problem. Kupiłam, bo wypadały mi rzęsy, których i tak mam mało, są cienkie itd. Poszłam do Rossmanna po odżywkę do rzęs, ale mieli tylko takie coś... Stwierdziłam, że 11zł to nie jest dużo, a może coś zdziała :)
Używam tego czegoś od stycznia regularnie co wieczór. 
Problem tylko czy to faktycznie odżywka czy raczej zwyczajny transparentny tusz...
Moje rzęsy w pierwszym miesiącu nadal wypadały, ale w tym momencie mogę powiedzieć, że problem ustał, może to wina niedoboru witamin, a teraz ku wiośnie idzie i trochę owoców/warzyw zjadłam :)
W międzyczasie użyłam dwa razy henny do rzęs. Wyczytałam gdzieś ostatnio, że henna wzmacnia rzęsy... Być może to ona pomogła? Nie jestem w stanie jednoznacznie tego stwierdzić... Nie robiłam też zdjęć swoim rzęsom... Jedno jest pewne, coś mi pomogło, a ta odżywka (tak to będę nazywać :D) na pewno w tym nie przeszkodziła :) Poza tym rzęsy na dolnej powiece zawsze mnie denerwowały i byłam z nich niezadowolona :( Były rzadkie i nie malowałam ich nigdy tuszem... Od jakichś 2-3 tygodni zaczęłam je malować i gdy zrobiłam to po raz pierwszy byłam w szoku! (a henny na dolne rzęsy nie nakładałam :))
Co do samej odżywki, to dostajemy ją w przezroczystym opakowaniu, co pozwala określić ile jeszcze zostało nam produktu ;)) Konsystencja żelowa, przezroczysta. Faktycznie się nie klei. Nadaje się także jako baza pod tusz :) A także do układania brwi :) 
Niektórym odżywka ta gęstniała/mętniała - mi się tak nie zrobiło, choć zmieniła kolor, ale to od resztek niedomytego tuszu itd... (ups) 




Ocena:
Jako tusz transparentny - dobry, ale nie na moje warunki, mam zbyt cienkie rzęsy, blade itd... Jako baza pod tusz - znakomita. Jako odżywka? Jeśli faktycznie powyższe zasługi to jej sprawka to lepszej nie widzę :) Hmm 4/5 to wg mnie sprawiedliwa ocena, ale jeżeli udowodniłabym jej cudowne działanie i byłabym pewna, że to akurat to, to od razu dostałaby u mnie 10/10 :D

Używałyście jej? Jak to u Was wygląda?:)

6 komentarzy:

  1. u mnie problemów z rzęsami brak:) zadowalają mnie takie jakie są:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja się przeraziłam jak zaczęły masowo wypadać :( Możliwe, że z braku witamin, bo nie odżywiam się jakoś super zdrowo...

      Usuń
  2. Nie przepadam za takimi żelami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo lubię odżywki więc tą też nabędę i to w niedługim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastrzegam od razu, że nie wiem czy to na pewno ona mi pomogła, ale nie stosowałam nic poza tą odżywką, a wydaje mi się, że stan moich rzęs się poprawił :)

      Usuń
  4. ja tam lubię swoje naturalne rzesy :) /K.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...