sobota, 6 kwietnia 2013

45. Krem do rąk - Ziaja kokosowa

Chcę przedstawić Wam krem do rąk - Ziaja kokosowa :) Jest to post w ramach akcji Maliny - rewitalizacja dłoni i stóp :)

Opis producenta:

Skład:

Cena:
ok. 5zł/80 ml
Dostępność: wszelkie drogerie i sklepiki :)

Moja opinia:
KOKOS! Jestem maniaczką kokosowego zapachu :) Dlatego też skusiłam się na kupno tego kremu, sądziłam, że kokosowy zapach zmobilizuje mnie do kremowania rączek :) Tak też się stało. 
Opakowanie ma kolor biały - może być utrudnieniem, bo wielkością idealny do torebki, a tam może się nam odrobinkę przybrudzić... Dla mnie tego problemu nie ma :) Jest płaskie, przez co wydobycie kremu, gdy już go jest mniej jest nieco trudne... Ale zawsze można go postawić na zakrętce :) Design jest bardzo prosty :) Zapach jest intensywny i wg mnie jest bardzo przyjemny i nie "zalatuje" chemikaliami :) Utrzymuje się dość długo na rękach.   

Konsystencja lekki krem, nie lejący, nie za gęsty :) Wystarcza go niewiele do posmarowania, ale jednak zużywa się go trochę, bo super nawilżenia on nie daje :)

Działanie - nawilża dość dobrze, choć nie najlepiej. Nie pozostawia tłustego filmu po sobie, szybko się wchłania, ale jak się po np. 1h od posmarowania myje ręce to czuć, że się go spłukuje :P Czyli krem do końca nie wsiąka, mimo, że nie czuć go na dłoniach :)


Muszę niestety stwierdzić, że przy intensywnym używaniu (jak na mnie) - parę razy dziennie, krem ten mnie uczulił :( Dostałam wysypki na dłoniach... Nie mam pojęcia dlaczego, wiem tylko że to od tego kremu, bo przy innym mi się tak nie działo. Jednak przy rzadkim stosowaniu nic mi się nie działo - dopiero po kilku użyciach w ciągu jednego dnia.


Ocena: Mimo tego, że mnie uczula jest to świetny krem. Jako jedyny zmusił mnie do regularnego smarowania moich dłoni :) Ma przepiękny kokosowy zapach :) Niestety oddałam go mamie (ale gdy tylko jestem w domu to go używam :D), która nie ma z nim problemu. Nie nawilża on jednak skóry - jest to raczej powierzchowne nawilżenie, więc dla osób o wielkich problemach z suchą skórą dłoni raczej nie polecam :) Dostaje ode mnie 4/5 - za piękny zapach :) Odjęte punkty za słabe nawilżenie i to, że mnie uczulił :( Gdyby nie to - byłby moim numerem jeden :))

A Wy używałyście kremu do rąk z Ziaji? Co sądzicie o ich produktach?
Pozdrawiam, Rzenn :)

7 komentarzy:

  1. Mam ten krem i bardzo go lubię właśnie za to, że nie powoduje tłustych rąk, czego szczerze nie znoszę :D Ostatnio mój nr 1! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też go lubiłam, tak żałuje, że mnie uczulił :( Był świetny :))

      Usuń
  2. Ja też lubię kokosowy zapach :) Nigdy mnie kostemtyki Ziaji nie skrzywdziły, więc może u mnie by się sprawdził :) Musze kiedyś przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama go chwile używała i była zadowolona :) Ostatnio zatęskniłam za nim, bo się zaczyna kończyć i go zabrałam :D Co tam, że mi uczulenie wyjdzie :D

      Usuń
  3. kokos <3 ja mam balsam do ust z ziaji kokosowy - tez go uwielbiam ;) /K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkt jak najbardziej spełnia moje oczekiwania, a dane przedstawione przez producenta są jak najbardziej w miarę wiarygodne.


    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkt jak najbardziej spełnia moje oczekiwania, a dane przedstawione przez producenta są jak najbardziej w miarę wiarygodne.


    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...