wtorek, 16 kwietnia 2013

57. Haul zakupowy

Z ogłoszeń parafialnych: zapraszam do nowej zakładki "Projekt denko", gdzie znajdziecie aktualnie używane przeze mnie kosmetyki, zdenkowane, a także zapasy wraz z linkami do ich recenzji :) 
***
Zdecydowałam się nie dzielić postu na dwie części :) Zacznę od najstarszych zakupów :) Na koniec zostawiam najlepsze ;))

Biedronka
Nie skusiłam się tym razem na nic ze sławnej ostatnio gazetki :) Przyczyna jest prosta: albo czegoś nie potrzebowałam albo tak jak żel micelarny BeBeauty kupiłam przy okazji ostatniej promocji, podobnie z płatkami Carea :)) Jednak kupiłam jedną rzecz, a jest nią korektor z Bell :) A dokładniej maskujący korektor w płynie - Perfect Cover. Kosztował mnie 6,99
Pędzle :)
Zaczynam kompletować swoje pędzle do makijażu - rozpoczęłam od pędzelka do eyelinera, a teraz przyszedł czas na cienie :) Kupiłam w Rossmannie płaski pędzel do cieni z Elite (nr 1907) :) Kosztował ok. 19zł

A także w Douglas'ie pędzel do Smokey Eyes z Essence :)
W międzyczasie skusiłam się (nie)stety na wizytę w Superpharm, która skończyła się dość owocnie... ;)
Szczególnie, że za wydane 35 zł można było kupić tusz MF 200 Calorie za 9,99 :) Jak tu się nie skusić... No, ale żeby kupić trzeba wydać te 35 zł... :)) Oglądnijcie gazetkę z Superpharm'u :) Polecam :)
A poniżej moje zakupy :) 



Zacznę od sprawcy całego zamieszania - Tusz do rzęs MF 2000 Calorie, jest to tusz, który od dawna chciałam mieć, ale jakoś inne były w użyciu i nie trafiał do mojego koszyka ;) Aż do ostatniej wizyty w Superpharmie :) Tuszu nie próbowałam, bo mam w użyciu aktualnie inne... :( Ale moja współspaczka mówi, że jest świetny :) I nie tylko ona :) Miejmy nadzieję, że podbije i moje serce ;)
Cena: 9,99 przy zakupach za 35 zł












Drugim produktem jest krem do twarzy Nivea :) Jest to brat odświeżającego kremu z niebieską zakrętką, którego recenzja TU - ale ten krem powędrował do mojego TŻ :) A ja stwierdziłam, że skoro tamten był za tłusty, to ten będzie w sam raz. Miejmy nadzieję ;) Cena: 10,99








 





Postanowiłam też skorzystać z promocji na szamponetkę i rozjaśnić swoje włosy, niestety kolor nie "chwycił" :(
Cena: 2,99














Jako, że niedługo lato, trzeba zadbać o siebie - nigdy nie używałam produktów antycellulitowych, ale chyba najwyższy czas ;)
Cena: 9,99

Zakupiłam także piankę oczyszczającą z Nivea :) Dostępną tylko w Superpharm. Pierwsze wrażenie zrobiła na mnie dość dziwne, nie wiem czy się polubimy... Cena: 11,99

















Na weekendzie w domu, znowu zahaczyłam o Biedronkę, gdzie kupiłam puder do kąpieli Body Club, aby się przekonać czy faktycznie taki zły ;)) Kosztowały 1,49 za sztukę :)



Otrzymałam także próbkę kremu Sudocrem (10g) :) Jak ktoś jeszcze chce otrzymać próbkę, to należy napisać maila ze swoim adresem na office@genexo.pl

















Wczoraj na jednym z blogów (TU) znalazłam informację o darmowych maszynkach z Wilkinsona do odbioru w Rossmannie. I już swoją odebrałam :)


















Jeszcze chciałam Wam pokazać dezodorant do stóp No 36, który wprawdzie kupiłam dla mojego TŻ, ale zdążyłam go spróbować i wydaje się ciekawym produktem :) Jest z talkiem i ma świeży, cytrynowy zapach i przede wszystkim tani :) Kosztuje tylko 6,69 :))



















Czekam też w tej chwili na paletkę z MUA, którą ma mi zamówić Lavender :) 

I to by było koniec moich zakupów. Gratuluję, jesli ktoś wytrzymał do końca ;)

A Wy poczyniłyście ostatnio jakieś zakupy? ;)

19 komentarzy:

  1. jakie zakupy:) wspaniałe:) jestem ciekawa recenzji kremu Nivea:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogromne :) ja też jestem ciekawa jak się sprawdzi, recenzja za jakiś czas się pokaże ;)

      Usuń
  2. Ciekawe zakupy :) Ja w maju będę musiała rozejrzeć się za kremem na noc i na dzień bo moje Garnierki są już na wykończeniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupki:) Ja muszę wybrać się po swoją maszynkę do Rossmanna:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniec myślenia, czas na działanie.
    Czekam na twoją metamorfozę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko w swoim czasie :) Obiecuję, że w weekend już będzie ;))

      Usuń
  5. Mam ten pędzelek do smoky eye, jak za tą cenę jest świetny;) Widzę, że masz ten kremik z Nivea matujący;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkich wyprysków to on nie zakrywa, ale za swoją cenę to jest dobry :) Tylko patrz na cenę, bo ja dałam 6,99 a w tym samym czasie któraś blogerka napisała, że zapłaciła 7,99 :P Ale to i tak nadal tani korektor ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam ten tusz, był bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mi się spodoba :) Tyle kasy wydać, żeby go zdobyć... Musi być dobry :D

      Usuń
  9. Sporo tych nowości i ja może skuszę się na ten peeling antycellulitowy, bo lubię rzeczy z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dobrze wiedzieć, bo ja nie lubię delikatnych peelingów, lubię czuć, że coś się ściera :)

      Usuń
    2. Zużyj po prostu jako żel do codziennego mycia, ja tak robię z tymi "słabymi" peelingami :)

      Usuń
  10. co miałabym napisać w mejlu żeby móc dostać darmową próbkę sudocremu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. że chcesz dostać próbkę kremu i podajesz swój adres :) ale koleżanka próbowała i jej maila "odbija", musisz próbować :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...