wtorek, 9 kwietnia 2013

49. Kredka żelowa Avon SuperShock

Czas na słynną już w blogosferze i nie tylko kredkę żelową Avon SuperShock :)
Czy jest nad czym się zachwycać? Zobaczmy :)

Kupić ją można tylko poprzez konsultantkę Avon bądź Allegro :)
Cena wg wizażu to 23zł, ja swoją kupiłam za mniej niż 10zł właśnie na allegro :)

Wygląda jak zwykła kredka do oczu :) Oczywiście posiadam kolor czarny :)

Ma miękki wkład, którym delikatnie rysuje się kreski :) Wyglądają one jak narysowane eyelinerem w płynie! 







Niestety cienką kreskę narysujemy tylko po naostrzeniu jej, a ciężko by było ją ostrzyć po każdym użyciu :( Co też jest nie lada wyzwaniem... Ja swoją wkładam na chwilę do zamrażalnika i wtedy można bez problemu ją zatemperować, nie złamała mi się do tej pory, choć ostatnio tak jakby chwiał mi się rysik, ale wolałam nie sprawdzać czy się złamała :P


Z tego względu, że robiłam nią obrzydliwie grube krechy zainwestowałam w pędzelek catrice.














Pędzelek kosztował mnie 10,49 zł :) Pracuje mi się z nim dobrze, ale nie mam porównania, bo to mój pierwszy pędzelek tego typu :) Być może skłoni mnie to też do zakupu żelowego eyelinera :P W jakimś szalonym kolorze :D













Tak wygląda kreska zrobiona za pomocą pędzelka :) Prawda, że lepiej? Niestety przez to znika więcej kredki, ale przynajmniej jakoś to wygląda :))

Ocena:
Ideał wśród kredek! Choć nie wiem, czy nie wolę eyelinera w płynie... Za dużo mam z nią babrania :( Ale i tak zasłużone 4/5 :D 

A Wam jak się sprawdza? :)

10 komentarzy:

  1. wiesz jak bardzo mnie kusi ta kredka- każdy o niej pisze same superlatywy że aż jej pragnę ale w pudrowo różowym kolorku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie by kusiła niebieska, kobaltowa :D polecam poszukać na allegro, bo są tańsze, a jakby Ci się nie spodobała (w co wątpię) to mała strata :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę, że potrafisz robić takie ładne kreski...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczyłam się z YouTube'a :D Ale ciągle się uczę i one nie są jeszcze takie ładne, ale dziękuję bardzo :)

      Usuń
  3. Mam taką samą ;)
    Zgadzam się- ideał! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też ją bardzo lubię ;) / K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jej nie miałam, ale prezentuje się ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te kredki i mam kilka odcieni ♥ a obsługi eyelinera jakoś nie mogę się nauczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam filmiki na youtubie :) Mi pomogły, choć nadal się uczę :))) Nauka czyni mistrza ;)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...