poniedziałek, 8 kwietnia 2013

47. Parafinowy krem do rąk - Verona SPA Dzika orchidea&jedwab

Czas na kolejny post w ramach akcji Maliny - rewitalizacja dłoni i stóp :)
Kolejny krem do rąk, tym razem parafinowy krem do rąk firmy Verona o zapachu Dzikiej orchidei i jedwabiu :)

Opis producenta:


Skład:

Cena: 6-7 zł/75 ml
Dostępność: różne drogerie, m.in. Natura

Moja opinia:
Krem ten ma bardzo gęstą konsystencję. 

Pozostawia po sobie tłusty film, który się trochę wchłania... Zanim całkowicie się wchłonie to się lepi... Zapach ma intensywny, ale nie jest męczący :) Jak widać na zdjęciu ze składem - krem ten nie był testowany na zwierzętach - kolejny plus :) Opakowanie ma zwyczajne, krem się dobrze z niego wydobywa :) Bardzo dobrze nawilża skórę, nie uczulił mnie :) I jest w miarę tani, ale znowu szału nie ma, są lepsi od niego, a tańsi :) Przez swoją konsystencję, jest on bardzo ciężki mimo, że z początku widziałam w nim pęcherzyki powietrza :)) Jest dość wydajny :)
Design opakowania jest dość przyjemny, choć jest tak bardzo "nadziubdziane" :D












Ocena: Krem do zadań specjalnych - wg mnie będzie dobry dla naprawdę przesuszonych dłoni :) Mimo to jest dość przyjemny, ale to uczucie lepkości psuje moje zdanie o nim... 4-/5 to wszystko na co zasługuje :))


Znacie jakieś produkty tej firmy? Napiszcie co o nich sądzicie i co polecacie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...