środa, 3 kwietnia 2013

41. Lakier MAX - bordowy

To już kolejny lakier tej marki, jaki mam na paznokciach, poprzednio pokazałam Wam różowy [nie mają one numerków :(]
Czas na bordowy kolor:
Do pokrycia wystarcza mi jedna warstwa. Niestety nie jest taki trwały albo po prostu jest ciemny i stąd szybko widać czy się starł czy nie :)
Nie odpryskuje, cena śmieszna wręcz, kupiłam go razem z różowym za 1zł... :)


















Pędzelek zwyczajny, krycie jak już mówiłam przy pierwszej warstwie. Niestety często używałam tego koloru i zdążył mi zgęstnieć, to już ostatnie pociągnięcia pędzelka :( Nie farbuje płytki.



















Ocena: Gdy tylko spotkam te lakiery, od razu kupię następne. Są świetne :) Ten dostanie ode mnie 4/5 za gęstnienie i za dość kiepską jakość [ale co tu oczekiwać za 1zł, to i tak nie jest źle, są gorsze za więcej pieniędzy ;)]

A Wy używałyście lakierów tej firmy? Byłyście zadowolone? :))


9 komentarzy:

  1. tych akurat nie spotkałam:) a gdzie można je najczęściej spotkać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to są to lakiery firmy Lemax, ja ten lakier spotkałam tylko w takich namiotach nad morzem, gdzie można było wszystko kupić xd A poza tym to wiem, że u mnie w Tarnowie jest taka hurtownia, gdzie mają kosmetyki Lemax'a. Myślę, że w osiedlowych sklepikach trzeba szukać :)

      Usuń
  2. nie używałam z tej firmy, pierwszy raz słyszę o niej
    odcień jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No odcień jest ciekawy bardzo :P W dodatku mam żakiet w takim samym kolorze :)

      Usuń
  3. swietny, soczystyt kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ostatnio ten kolor , jest cudowny - pomadki , lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pomadkę bym się nie odważyła jednak :D w ciemnych mi brzydko ;)

      Usuń
  5. miałam te lakierki tez ale już zgęstniały ;(

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...