wtorek, 23 kwietnia 2013

63. Odżywka do włosów Garnier Fructis Mega objętość 48H

Hej :) Chcę Wam pokazać moją odżywkę, która już sięgnęła dna :) Niestety jestem zmuszona dodać cudze zdjęcie, bo przednia nalepka mi się odkleiła ;) Mam nadzieję, że wybaczycie ;)
Opis producenta:
Stajesz na głowie, aby nadać Twoim włosom objętość, ale efekt nie jest wystarczająco trwały?
Pod wpływem ciepła suszarki, odżywka z formułą zawierającą termoaktywny składnik nadaje włosom objętość, unosząc je u nasady, oraz uelastycznia je.
Formuła z termoaktywnym składnikiem uaktywnia się pod wpływem ciepła suszarki i nadaje włosom objętość. Aktywny koncentrat z owoców: działa na włókno włosa, aby wzmocnić go od wewnątrz.
Lekka formuła: bez silikonów, parabenu, sztucznych pigmentów.
Wreszcie Twoje włosy mogą zachwycać objętością, która trwa aż do 48h.

Skład:

Cena: ok. 10 zł/ 200 ml
Dostępność: drogerie i supermarkety

Moja opinia: 
Odżywkę tą kupiłam z przypadku. Ta, której zawsze używałam, zwyczajnie znikła z półek sklepowych :( A że tamta (Garnier Nutri-Gładki) była świetna, to stwierdziłam, że i ta może się sprawdzić ;) Ma bardzo przyjemny zapach
Jej konsystencja jest dość gęsta, ma jakby grudki, ale nie przeszkadzają w aplikacji :) Już podczas nakładania i spłukiwania czuć, że włosy są gładkie i się nie plątają :) Łatwo się po niej rozczesują :) Nie są bardzo obciążone. Choć moje włosy wymagają codziennego mycia... Włosy są mięciutkie, gładkie i lśniące :) Jeśli chodzi o dodanie objętości... Nie używam suszarki - pozwalam moim włosom wyschnąć (może źle robie, może nie, ale tak jest i nie zmienie tego ;P). Używałam może ze dwa razy suszarki po użyciu tej odżywki i lekka różnica jest, ale nie jakaś spektakularna ;) Oprócz tego, jest całkiem wydajna :) Generalnie odżywka ma moje włosy odżywić, sprawić, żeby się nie plątały. 


Ocena: Godnie zastępuje Nutri-Gładki :) Włosy są miłe w dotyku, ładnie pachną, ale czy są uniesione? Chyba nie ;) (oczywiście bez użycia suszarki). Cena jest przystępna, zwłaszcza w promocji i dostępna praktycznie wszędzie :) Stąd ocena nie inna niż 4/5 - za słabe uniesienie ;)


Czy któraś z Was wie, czy można jeszcze dostać odżywkę Nutri-Gładki? Jak tak to gdzie? Bo używałam jej z mamą i nagle zniknęła ze sklepów :(

19 komentarzy:

  1. Uzywalam tej odzywki bardzo dawno temu :) albo podobnej...

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam o niej dużo dobrego, ale nie miałam jej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja takze uzywam Garniera jezeli chodzi o odzywke i fakt faktem jest calkiem niezla, tylko u mnie nie sprawdza sie mala ilosc nalozona na wlosy (w kazdej odzywce) wiec nakladam jej bardzo duzo (szczegolnie na koncowki) i zmywam pod koniec prysznicu. Wtedy wlosy sa niesamowicie mile w dotyku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dużo nakładam, bo muszę czuć, że odżywka dotarła wszędzie :D

      Usuń
  4. No.. w moim regionie tak jest ;D Jest to o wiele prostsze rozwiazanie ;) Ja jak nie wiedzialam jeszcze o tym zwrocie to robilam glupie miny xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Od zawsze lubiłam ta markę, ale przyznam, że dawno jej nie miałam i nie wiem czy zmieniła swoje działanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam odżywek z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo fajna recenzja!
    Obserwujemy może? Ja już :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Do tej pory nie stosowałam odżywek Garnier Fructis :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam jedynie szampony z Garniera. Jedynie moja ma odżywki z niego. Jedyne co pamiętam z tego szamponu to włosy były gładkie i pachnące;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja w ogóle nie uzywam odżywek, a powinnam :<

    OdpowiedzUsuń
  11. po twojej opinii warto przyjrzeć się bliżej odżywce ;) ja jakoś zawsze nie przepadałam za Garnierem, ale może tą odżywkę warto przetestować na włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubie szampony i odżywki Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie wiem, gdzie tę odżywkę dostaniesz, ale jak piszesz ta też nie najgorsza:)
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo dobrze robisz, że pozwalasz włosom wyschnąć naturalnie :) suszenie gorącym powietrzem nie służy im zbyt dobrze. ja niestety nigdy nie mam na to czasu i cierpliwości :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale niestety katuje je za to prostownicą... :))

      Usuń
  15. nie przepadam za tą serią Garniera - mam wrażenie, ze obciąża mi włosy ...ale używałam jej dosyć dawno - może do tej pory coś się zmieniło w tej kwestii

    OdpowiedzUsuń
  16. Trochę szkoda, że nie dodaje objętości, chętnie bym trochę objętości przygarnęła :)
    Generalenie lubię odżywki Fructis bo ładnie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...