poniedziałek, 8 kwietnia 2013

48. O co chodzi z tymi cookies? :)

Większość blogerek już umieściła widget o cookies na swoich blogach. Ja dziś znalazłam informację TU, że KAŻDY blog musi mieć takie coś u siebie. Ale od początku... :)
Co to są cookies? Nie wiem i nie chce się w to zagłębiać, po krótce (mogę mówić źle) - każda strona zapisuje informacje o naszych odwiedzinach na ich stronie i musi nas o tym informować. TU i TU możecie o tym więcej poczytać :)
Dlaczego w ogóle mamy takie coś umieszczać?
Otóż Unia Europejska, nasza kochana ustanowiła takie coś 22.03 i niestety za brak takiego czegoś można otrzymać karę... Prawdopodobnie dotyczy to również blogów, więc lepiej dodać ten gadżet i mieć święty spokój :))
Jak to umieścić? Ja skorzystałam z TEGO.

To podświetlone przeze mnie jest tym co ma tam się znaleźć :)
Dwie pierwsze linijki są dodane, a uprzednio w tym miejscu było <script.... coś tam windows... /> :P Sama kiedyś miałam kontakt z html, ale chwile mi zeszło, żeby zrozumieć i zmienić to w kodzie.... :) Myślę, że pomogłam, w razie czego odsyłam Was do linków, które umieściłam powyżej albo też piszcie w komentarzach, postaram się pomóc ;))

5 komentarzy:

  1. dobrze, że napisałaś takiego psota. co prawda słyszałam o tym, ale nie wiedziałam,ze wstawienie czegos takiego tez jest obowiązkowe, dizęki za info ;D:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dodałam- dzięki za info ♥ a to każdy blog musi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawdopodobnie... ja tylko wiem to, co wyczytałam na innych blogach... i większość dziewczyn właśnie to na swoich blogach umieszcza... Sama się zastanawiałam, bo właśnie od jakichś 2 tygodni widziałam na wielu stronach takie wyskakujące powiadomienia... :)

      Usuń
  3. Dzieki za info. Wkleiłam też i u siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...