poniedziałek, 15 kwietnia 2013

56. Akcja "Rewitalizacja dłoni i stóp" - podsumowanie :)

Dziś nadszedł czas na podsumowanie akcji :)


Moje rewitalizacyjne hity:

A oto wszystkie kosmetyki jakie udało mi się zrecenzować w czasie trwania akcji: [dla mnie czas był nieco krótszy, gdyż dołączyłam do akcji dopiero 5 kwietnia, a więc miałam 10 dni]

1. Krem do rąk - Ziaja kokosowa
2. Parafinowy krem do rąk - Verona SPA Dzika orchidea&jedwab
3. Wibo - kompleks regenerujący
4. Wzmacniający krem do rąk i paznokci - Iwoniczanka
5. No 36 - krem zmiękczający naskórek
6. No 36 - odświeżający żel do stóp
7. Scholl - dezodorant antyperspiracyjny do stóp
8. Lovely - odżywka do paznokci z jedwabiem

 Bardzo się cieszę, że dołączyłam do akcji :) Choć dość późno to i tak jestem zadowolona z rezultatów ;) Szczególnie jestem zadowolona z poprawy kondycji moich stóp :) Bo do tej pory to one dostawały najmniejszą dawkę pielęgnacji :)

4 komentarze:

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...