poniedziałek, 22 kwietnia 2013

62. Lakier do paznokci - Lovely Moulin Rouge nr 5

Na początek mała zapowiedź - szykuję małe rozdanie :) Jeszcze nie wiem, czy z okazji okrągłej liczby obserwatorów czy wyświetleń - obydwie liczby ostatnio bardzo szybko rosną, co mnie baaardzo cieszy! Niestety nie stać mnie na zafundowanie zbyt wielkiej nagrody, więc większość to będą lakiery, które u mnie się nie sprawdziły (głównie kolorem) - są to niestety używane lakiery, ale nie oddaję Wam zużytych w 3/4 lakierów, broń Boże ;) Są to lakiery użyte max. 2 razy ;) [oczywiście dołożę trochę nieużywanych kosmetyków + próbki] Co Wy na to? :)

***

A teraz czas na jeden z moich ulubieńców w ostatnim czasie! :)
Mianowicie lakier Lovely - Moulin Rouge, którego numerka nie znam - starł się :(
Cena: ok. 5zł/9 ml
Dostępność: głównie Rossmann

Nie znam numerka, a ciężko mi określić ten kolor... Przy kupnie sądziłam, że to będzie czerwony, jednak już w domu, czy nawet na paznokciach okazało się, że jest różowy :) Co w sumie mi nie przeszkadza, bo świetnie się prezentuje :)) Jest to głównie różowa baza z drobinkami czerwonymi, fioletowymi, różowymi itd... 



Lakier ten bardzo szybko schnie, wystarcza jedna warstwa, co mnie bardzo cieszy :) Niestety szybko się ściera, góra 2-3 dni :) Oczywiście nie używam żadnych lakierów pod ani na lakier :) Jest dość tani i pięknie wygląda na paznokciach :)

Pędzelek ma standartowy, łatwo się nim maluje ;) Nie gęstnieje póki co :) A mam go już chwile :)

 

Ocena: Zasłużone 5/5 - lakier ma śliczny kolor, dobrą cenę, szybko schnie i mimo, że się ściera na końcówkach to polecam go każdemu :)) [dobry pretekst by zmienić kolor :D]






***
Zapomniałam Wam pokazać moje próbki z Johnsons Baby :)
A Wy odebrałyście już swoje? Jeśli nie to zapraszam na https://www.johnsonsbaby.com.pl/products,zamow.html :)

14 komentarzy:

  1. ja zawsze odpowiadam blogerkom, że maluję pazurki wszelakimi kolorkami:) więc ten oczywiście też z chęcią wypróbuję:) a odnośnie rozdania: każdy robi wg. swojego uznania:) a kto będzie chętny to się do rozdania zgłosi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie kolorki na paznokciach a jak jeszcze mają błyszczące drobinki to dla mnie są idealne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ogólnie lubię lakiery z Lovely lecz tego jeszcze nie miałam i jakoś nie spieszy mi się do ich kupna bo lakierów mam za dużo nieco, ale kolorki mają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rok temu zamawiałam te pudełko z Johnsons i do tej pory nie przyszło :(



    Zapraszam do mnie na rozdanie :) Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj :( A można tylko jedno na rok... :( Dziękuję za zaproszenie ;)

      Usuń
  5. witaj!
    lakier średniawy,szkoda,ze nie napisalas ile kosztuje.ogolnie mnie moj kolor :)

    zapraszam na rozdanie u mnie WIECEJ INFO W ZAKLADCE MINI ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny... I w dodatku tani, a to duży plus. ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie wygląda - w buteleczce czerwień, a na paznokciach podchodzi pod róż, tak jak napisałaś :) Też mam te próbki z Johnsons Baby, ale drażni mnie zapach tych kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam, bo chciałam czerwony lakier, a po pomalowaniu wychodzi właśnie różowy :)) A próbek z Johnson's jeszcze nie używałam :)

      Usuń
  8. Mam ten lakier i wydaje mi się, że dokładnie ten odcień (nr 5). Bardzo mi się podoba zwłaszcza te delikatne drobinki w nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie byłam w Rossmannie ostatnio i wydaje mi się, że to nr 6, ale nie jestem pewna :P Numerki się starły niemal od razu... :(

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...