sobota, 27 kwietnia 2013

66. Moje pierwsze rozdanie! :)

Witajcie! Jak już mówiłam wczoraj były moje imieniny i z tej okazji postanowiłam zrobić rozdanie! Dziękuję też za życzenia :) Nawet nie wiecie jak miło było czytać te wszystkie komentarze :) Poza tym z każdym dniem jest Was tu coraz więcej, dajecie mi siłę i motywację do działania! Dziękuję Wam wszystkim i każdemu z osobna, że przychodzicie i czytacie moje wypociny ;) 
Kilka słów o nagrodach: Mam kilka lakierów zalegających wśród moich zbiorów, są to lakiery prawie nieużywane, zachowujące swoje właściwości :) Postanowiłam je rozdać, mam nadzieję, że komuś się spodobają i będzie ich chętnie używać :) Do lakierów dołożyłam eyeliner z Bell (raz zeswatchowany) oraz nowy żel pod prysznic z Yves Rocher plus kilka próbek :) 

A teraz tak, żeby nikt nie był potem zdziwiony: lakiery są używane, choć w niewielkim stopniu, oczywiście daty ważności są w porządku :) Wszystko opisane w nawiasach obok danego lakieru :)

Zacznijmy od nagród:
Na zdjęciu brakuje próbek, które są widoczne na bannerze poniżej :) Przepraszam też za wygląd żółtego lakieru - tak niestety wyglądał od nowości :(


Do przygarnięcia jest 5 lakierów + żel pod prysznic, eyeliner i kilka próbek :)
1. Lakier fioletowy Editt (2x użyty)
2. Lakier żółty Editt (pomalowane dosłownie 2 paznokcie ;)
3. Lakier Maybelline NY my varnish nr 553 (użyty kilka razy tu zużycie największe)
4. Lakier Golden Rose, Paris nr 131 (użyty 2x)

5. Lakier Lovely Must Have Naturalist nr 5 (użyty 3x)
6. Żel pod prysznic YR (nowe)
7. Eyeliner Bell (raz zeswatchowany)
8. Próbka kremowego podkładu Vichy aerateint (nowe)
9. Próbka Neovadiol Gf (nowe)
10. Próbka LiftActiv (nowe)

Co trzeba zrobić, żeby wziąć udział?
1. Trzeba być publicznym obserwatorem bloga +1 los (blogi stworzone tylko dla rozdań nie będą brane pod uwagę)
Dodatkowo:
2. Możesz wstawić podlinkowany banner do paska bocznego na swojego bloga +1 los
3. Możesz dodać osobną notkę o rozdaniu, w której znajdzie się podlinkowany banner +1 los
4. Moje top komentatorki jeśli tylko wyrażą chęć udziału dostaną dodatkowo + 2 losy :)

Należy pod tym postem zostawić komentarz wg wzoru:
1. Obserwuję jako:
2. e-mail:
3. Banner: tak/nie (link)
4. Notka: tak/nie (link docelowy do notki)
5. Top komentatorka: tak/nie

Uwaga! Bardzo proszę, żeby po zgłoszeniu sprawdzić, czy wasz komentarz się dodał, bo właśnie znalazłam jedno zgłoszenie w Spamie... :( Piszcie mi o wszelkich problemach :)


Top komentatorki:

EDIT: Musi się zgłosić przynajmniej 15 osób, żeby rozdanie się odbyło! Zastrzegam sobie możliwość przedłużenia rozdania w przypadku małej ilości zgłoszeń.


Regulamin:
1. Rozdanie trwa od dziś tj. 27.04 do 18.05.2013r. do godziny 23:59.
2. Wyniki ogłoszę do 7 dni od zakończenia rozdania.
3. Sponsorem rozdania jestem ja, Rzenn.
4. Nagrody wysyłam tylko na terenie Polski, koszty przesyłki pokrywam ja. Nagroda zostanie wysłana do 7 dni od ogłoszenia wyników.
5. Zwycięzca zostanie wylosowany spośród wszystkich zgłoszeń nadesłanych w czasie trwania rozdania.
6. O wygranej zwycięzca zostanie poinformowany na blogu oraz mailowo. Ma on wtedy 3 dni na przesłanie mi adresu do wysyłki, w przeciwnym wypadku losuję kolejną osobę.
7. Zgłoszenie jest równoznaczne z akceptacją regulaminu oraz uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr 133 pozycja 883).
8. Zastrzegam prawo do zmian w regulaminie. 
9. Musi się zgłosić przynajmniej 15 osób, żeby rozdanie się odbyło! Zastrzegam sobie możliwość przedłużenia rozdania w przypadku małej ilości zgłoszeń. 
10. Rozdanie nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach.


Banner do pobrania:



POWODZENIA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...