środa, 17 kwietnia 2013

58. Zapuszczam włosy + Statystyki :)

Zacznę może od statystyk, które wreszcie wyglądają na tyle, że można je publicznie pokazać (i pochwalić się, a co!) :)

Opublikowałam do tej pory 57 postów.
Obserwuje mnie 16 osób.
Było Was na moim blogu już 1298 osób.

Tak - niedawno "stukło" mi 1000 wyświetleń ;)) Bardzo dziękuję, napędza mnie to niesamowitą energią do pisania! :)

Teraz czas na moje włosy :) W sierpniu zeszłego roku zdecydowałam się na dość radykalne cięcie. Włosy jakie mam obecnie są tej długości co i w sierpniu (podcinam co jakiś miesiąc-dwa). Nie żałuję swojej decyzji, jestem zadowolona :) Jednak bardzo tęsknie za wiązaniem włosów w koki, kucyki, warkocze, itd. :( Dlatego zaczynam myśleć nad zapuszczaniem włosów. Chciałabym też włosy nieco rozjaśnić. Kombinowałam w ostatnim czasie i delikatnie "farbowałam" włosy szamponetkami - jedną w kolorze rudym, a drugą ciemny blond :) Teraz chciałabym wrócić do jasnego blondu :) 

Z racji mojej decyzji (raczej nie zrezygnuję z zapuszczania ;)) będę dodawać mniej więcej co miesiąc posta o moich włosach :) Tak jak to robią inne dziewczyny :) Wiem, wiem - odgapiara :( Ale to pomoże mi przekonać się o ile włosy mi urosły przez miesiąc i ile czasu zajmie mi zapuszczenie ich do chcianej długości ;) 

Zaczynam od dziś, oto moje włosy, stan na 11 kwietnia 2013 :)

Wyzwanie dość spore, bo jak widzicie włoski są króciutkie :) I wybaczcie moją głupawą minę ;P Nie umiem pozować do zdjęć :)

A Wy co mi radzicie? To dobra decyzja, żeby zapuszczać? Może dla ułatwienia pokażę Wam zdjęcia sprzed ścięcia :))

23 komentarze:

  1. Jesli mam być szczera to jak dla mnie lepiej Ci w dłuższych ;)
    Zdanie to może wynika z tego, że ja lubię długie wlosy co nie oznacza, że źle wyglądasz w krótkich;)
    Mam nadzieję, że nie obraziłaś się ;)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie do szczupłych nie należę i w długich moja twarz wygląda szczuplej ;P I wcale się nie obraziłam, bo poniekąd też tak myślę ;* W krótkich to zależy jaki dzień mam, raz lepiej raz gorzej... Ostatnio są strasznie oklapnięte i ciężkie :( Dzięki za pomoc ;)):*

      Usuń
    2. Cieszę się, że dobrze mnie zrozumiałaś;) ;*

      Usuń
  2. dla mnie to Ty musisz się czuć dobrze czy w długich czy w krótkich?! ja osobiście jestem na dłuższymi:) pzdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, wiem :) Dobrze mi z jednymi i z drugimi :) Ale czas powrócić do długich :) Dzięki ;*

      Usuń
  3. Lubię jak kobieta ma długie włosy, więc i ja stawiam na dłuższe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli przegłosowane :D

      Usuń
    2. Ha ha, chyba tak, teraz się zacznie akcja 'zapuszczania włosów' :-)

      Usuń
  4. Witam Malinową Koleżankę.
    O wiele lepiej ci w długich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) [fakt też, że wybrałam same korzystne zdjęcia :D]

      Usuń
  5. Masz piękne włosy. :) Ślicznie wyglądasz bez grzywki ! :) Ps. Dziękuję za miłe komentarze, ja również obserwuję ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Ale czy ja wiem, czy bez grzywki mi tak ładnie :P

      Usuń
  6. Wow, piękne włosy :)
    Podoba mi się zrówno fruzurka z długimi jak i z krótkimi włosami, ale doskonale rozumiem chęć powrotu do długich - też ostatnio doszłam do wniosku, że pora na powrót do długich ;). No ale ja nigdy nie miałam aż takich krótkich - Ty wyglądasz dziewczęco i zalotnie, u mnie to by była kompletna porażka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Długie! Powodzenia w zapuszczaniu!!! Zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim rozdaniu. Niewiele trzeba zrobić, wiele można wygrać! http://lllilian.blogspot.com/2013/04/rozdanie-konkurs.html -- lakiery, cienie oraz balsam do ust

    OdpowiedzUsuń
  8. O widzisz, ja też miałam już długie włosy, ale zaraz po maturze ścięłam na chłopczycę. Miałam takie przez ok 2 lata, teraz też od nowa zapuszczam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie włosy miałaś piękne! Zapuszczaj ile się da bo korzystniej wyglądasz w dłuższych włoskach :D w wolnej chwili zapraszam do siebie na rozdanie wiosenne z baleą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. w dłuższych włosach lepiej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)) nie ma już odwrotu - zapuszczam ;)

      Usuń
  11. Rok temu zaczynałam od tej samej długości, życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biegnę sprawdzić do Ciebie jakie będą długie za rok :D

      Usuń
  12. zapuszczaj ja w sierpniu miałam takie jak ty a teraz mam do ramion, też mam buziaka okrągłego a raczej kwadratową mi 1 cm na miesiąc z drozdami 2 cm , z jantarem 2 cm , teraz pije len wiec rosna rosna , teraz podcinam co miesiąc co urośnie bo po farbowaniach są poniszczone ale od października nie farbuje , i zamierzam zapuszczać :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...