sobota, 13 kwietnia 2013

53. Dezodorant antyperspiracyjny do stóp - Scholl Fresh Step


Czas na recenzję wspomnianego w ostatnim poście dezodorantu z Scholl'a :)

Oczywiście post opublikowałam w ramach akcji "Rewitalizacja Dłoni i Stóp"




Opis producenta: Szybkoschnący dezodorant pudrowy. Utrzymuje stopy świeże i suche przez cały dzień. Składniki antyperspiracyjne i dezodorujące pomagają chronić stopy przed przykrym zapachem i poceniem.


Skład: Butane, Isobutane, Propane, PPG-14 Butyl Ether, Aluminium Chlorohydrate, Isopropyl Myristate, Hydrated Silica, Parfum, Triclosan, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Benzoate, Citronellol, Coumarin, Hydroxycitronellal, Isoeugenol, Limonene.

Cena: ok. 18 zł/150 ml
Dostępność: jest dostępny w wielu miejscach, czy to supermarket, czy drogeria :)










Moja opinia: Jego poprzednikiem była Farmona - Nivelazione, która miała dość mocny, smrodliwy zapach. Ten znowu przegiął w drugą stronę i zbyt mocno pachnie :D Zapach ma pudrowy, ale zbyt silny i duszący, przy aplikacji aż się dymi :) Oprócz tego jego działanie określam jako bardzo dobre :) Jest faktycznie skuteczny [no za tą cenę to spróbowałby nie!]. Farmona była ciut gorsza. Poza tym jest dość wydajny :) Na minus zaliczam cenę i zapach. Nie sądzę bym się skusiła kolejny raz, głównie ze względu na zapach i cenę, szukam tańszych preparatów a dobrych :) Myślę, że następnym razem wypróbuję Farmonę, ale w różowym wcieleniu :)

Ocena: Tak jak już mówiłam, na minus zapach i cena. Poza tymi dwoma minusami jest to naprawdę świetny produkt i skuteczny :)  4+/5

***
Teraz coś na poprawę humoru :) Znalezione na opakowaniu jogurtu greckiego :)

   Bardzo wymagający przepis! Jeszcze nie próbowałam, bo nie umiem gotować :((

4 komentarze:

  1. http://matkabloguje.blogspot.com/2013/04/liebster-award.html
    Nominowałam Cię do Liebster Award :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uważam po twojej opinii, że warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie dobry, ale szukam czegoś tańszego :) Ostatnio kupiłam swojemu chłopakowi dezodorant z No 36 z talkiem i spróbowałam raz na sobie - wiele powiedzieć nie mogę, ale jak skończę wszystkie to prawdopodobnie polubię się z nim na dłużej - pudrowy(talkowy) i piękny cytrynowy zapach :) Działanie jakieś tam ma :) Czy dobre to nie wiem, bo w balerinach to już tak nie da się sprawdzić działania ;))

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...