niedziela, 7 kwietnia 2013

46. Mój codzienny makijaż :)

Jak Wam mija to niedzielne popołudnie? :) Mi baaardzo leniwie :)
A teraz chciałam pokazać Wam mój codzienny makijaż :) Wybaczcie niedociągnięcia, nie jestem makijażystką, a ręce się trzęsą :P

1. Zaczynamy od nałożenia jasnego cienia - ja wybrałam srebrzysty cień z mojej paletki z Essence 

2. Rysujemy kreskę eyelinerem - eyeliner z Miss Sporty :)

 Tu powinnam zakończyć swój pokaz xD Bo niestety przy malowaniu tuszem pobrudziłam całą powiekę :( Mam nadzieje, że wybaczycie :)

3. Tuszujemy rzęsy - tusz do rzęs Avon SuperShock


A tak wygląda to w pełnej okazałości:

Do makijażu użyłam (sam makijaż oczu):
- srebrzysty cień z paletki Essence Quattro
- eyeliner Miss Sporty Studio Lash
- tusz do rzęs Avon SuperShock

Jak Wam się podoba? :) Od razu mówię, że mam świadomość, że moje makijaże dalekoo mają do tych prezentowanych przez resztę blogerek :)

2 komentarze:

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...