sobota, 7 grudnia 2013

265. Venita - balsam do ciała Fruit Care odprężający o zapachu kokosa

 Ja się zbieram na spotkanie blogerek w Krakowie, a Was zostawiam z recenzją balsamu do ciała od Venity ;)

Oj daawno już temu, dostałam ten balsamik od firmy Venita. Koniec roku się zbliża, więc czas najwyższy się wywiązać z współpracy... ;) Przed Wami jeszcze jedna recenzja, a mianowicie granatowego lakieru do paznokci. Już niebawem się pojawi na blogu ;)





Opis producenta:

Skład:

Cena:
Dostępność: www.venita.com.pl/stores

MOJA OPINIA
Zapach: Niestety nie jest to kokos, jaki sobie wyobrażałam... Zapach jest bardziej kwiatowy, niż kokosowy :(



Konsystencja:
Balsam ma zbitą i lekką konsystencję, którą łatwo wycisnąć z opakowania.
Opakowanie:
Miękka tubka z zamknięciem typu klik. Przyjemna, skromna szata graficzna - dla mnie bardzo przyjemna :)
Działanie:
No właśnie... Może dlatego tak długo mi zeszło z recenzją... Balsam ten kiepsko się rozsmarowuje, niby wsiąka, ale podczas smarowania tworzy się jakby piana (miałam takie coś z balsamem Aquolina)... A gdy już wsiąknie to i skóra niby wygląda na nawilżoną, a pasowałoby chyba drugi raz się posmarować... Mimo wszystko dość dobrze nawilża, przyjemnie pachnie, ale z pewnością nie kokosem. A skóra po aplikacji wygląda bardzo ładnie - błyszczy się i jest mięciutka ;) Lekki balsamik, z pewnością nie dla wymagających :) 

OCENA
Balsam mnie rozczarował. Chciałam piękny, kokosowy zapach, a dostałam piękny zapach, ale bardziej kwiatowy niż kokosowy... Jego działanie pielęgnacyjne jest na znośnym poziomie, ale sam zapach zawiódł mnie solidnie... 4-/5

Znacie ten balsam? Jak się sprawdził u Was?

Fakt, iż dostałam produkt za darmo, nie wpłynął na moją ocenę.

16 komentarzy:

  1. Stoi u mnie na półce, ale widzę, że jeszcze sobie poczeka ;) Baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie jestem jakoś przekonana do kosmetyków o zapachu kokosa. Sama nawet nie wiem czemu. Wolę chyba kokosa skonsumować :) też będę z dala od tego balsamu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego spotkania :) mnie osobiście ten produkt nie zachęca..

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nie znam go,ale lipa z tym zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Tobie wiem, ze nie ma co się za nim oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię zapach kokosowy, szkoda, że produkt nie do końca Cię zadowolił. :)


    Miłego dnia.
    Pozdrawiam, Niepoprawny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nic nie miałam z tej firmy a jak zapach nie kokosowy to nawet nie chcę miec. Udanej imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahh, te zapewnienia producentów:) Czekamy na relację ze spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że nie pachnie kokosem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że zapach nie jest taki do końca kokosowy, ale mimo to nie wydaje się najgorszy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Troszkę taka lipa z tym zapachem ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Az ciężko mi sobie wyobrazić ten zapach ;-) Mam nadzieję, że na spotkaniu było świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam balsamów Venity i na razie nie poznam, bo mam ogromny zapas przeróżnych balsamów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wiesz co, oceniłam produkt po opakowaniu, okropna jestem:( spodziewałam się bubelka no i widze, że Cię rozczarował... szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam do, ale każdy kokos mile u mnie widziany :)

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam mango, zły nie był ale szału nie było ;D ale za taką cenę (6zł u mnie) warto wypróbować ;P

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...