czwartek, 26 grudnia 2013

282. Pilomax - włosy farbowane jasne - pielęgnacja krok 1. szampon + krok 2. odżywka

Poniższy zestawik Pilomax'u do włosów farbowanych jasnych testowałam z mamą - ona farbuje włosy, ja nie, ale chciałam na sobie sprawdzić co to za kosmetyki ;) Dziś seria pielęgnacyjna, czyli szampon + odżywka :)
 
KROK 1. - SZAMPON

Opis producenta:

Skład:

Cena: wg wizaż.pl 26zł/200ml

MOJA OPINIA
Zapach: Kokos! Naprawdę pachnie kokosem :) Dlatego skusiłam się użyć parę razy i szamponu :)



Konsystencja:
Przezroczysty żel. Dobrze się pieni.

Opakowanie:
Miękka tubka z zamknięciem na klik.
Działanie:
Szampon tak jak mówiłam już pachnie KOKOSEM i dobrze się pieni. Niestety solidnie plącze włosy, są sztywne, szorstkie i poplątane :( Pomimo tego są dobrze oczyszczone - skrzypią. Oczywiście odżywka ratuje sytuacje ;)
OCENA 
Szamponu mogłabym ciągle używać głównie ze względu na kokosowy zapach ;) Ale mimo plątania jest to dobry szampon. Moja mama ma podobne zdanie o nim, ale jest zadowolona :) 5-/5



KROK 2. - ODŻYWKA

Opis producenta:

Skład:

Cena: wg wizaż.pl ok. 29zł/200ml - powyższa tubka to zaledwie 75ml

MOJA OPINIA
Zapach:
Przyjemny, delikatny, jakby pudrowy :)

 



Konsystencja:
Jest lekka, wyglądem przypomina piankę, ale po roztarciu w rękach jest dość kremowa. Ładnie się rozprowadza po włosach :)







 

Opakowanie:
Plastikowa tubka z zamknięciem na klik. Łatwo wycisnąć żądaną ilość odżywki.

Działanie:
Splątane włosy uprzednim myciem szamponem (który dość solidnie je plącze), dopiero dzięki odżywce mogą odetchnąć (ale oczywiście inne odżywki też działają :P). Odżywki na moje włosy trzeba trochę więcej niż na włosy mojej mamy, ale sobie radzi z ich wygładzeniem. Choć raz włosy były niedostatecznie wygładzone i haczyły o grzebień (ale to w duecie z innym szamponem). Moja mama za to jest zadowolona i to ona głównie używała tej odżywki. 

OCENA
Przyjemny zapach, fajna konsystencja, dobre rozprowadzanie się i dość przeciętne, ale dobre działanie - 4/5

Oba produkty są wbrew pozorom wydajne. Dostałam tubki 75ml, które na połowę z mamą (myjąc włosy co 1-2 dni) wystarczyły nam na prawie 2 tygodnie (póki co, bo jeszcze trochę zostało :))

Jeśli macie ciemne włosy farbowane to swój zestaw możecie zgarnąć w moim rozdaniu, które trwa tylko do soboty!
rzenn.blogspot.com/2013/12/271-rozdanie-do-wygrania-kosmetyki-do.html
 Fakt, iż produkt otrzymałam za darmo, nie wpłynął na moją ocenę.

20 komentarzy:

  1. Oo ten szampon to by i mojej mamie spasował :) Szkoda,że odżywka się ciut gorzej spisała,ale faktycznie te kosmetyki są bardzo wydajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam do włosów ciemnych i też plącze włosy, odżywka nie nawilża ich od razu po nałożeniu i spłukaniu, dopiero po wysuszeniu włosów widać efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jeszcze się nie spotkałam z tak małą odżywką, dosłownie pojemność jak krem do rąk ;D Szkoda, że szampon plącze, u mnie nie każda odżywka sobie radzi z tym problemem :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę , że dobre są te produkty. Muszę je w końcu wypróbować ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o nich wiele dobrego:) Ciekawe jak wersja do ciemnych włosów się spisuje;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię jak szampony plączą włosy a te z Farmony mają to samo - zestawów nie miałam a teraz bardziej na ziołowe specyfiki się próbuję przestawić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo dla mnie by się nadały :) aktualnie mam jasne farbowane włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw nie do moich ciemnych, farbowanych włosów. Cieszę się, że Tobie i mamie zestaw odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam odżywki do ciemnych włosów i nie byłam zadowolona, ponieważ wysuszała mi włosy... ale cieszę się, że Wam przypadł ten duet do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo za wydajność i nawet dobre działanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tam fajne od razu ;D dopiero niedawno dotarlo do mnie ze sie kreca ;D
    a ja przez jakies prawie 8 lat maltretowalam je prostownica ;D
    O i jak sie spisuje paletka Technica? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Moze tak byc! :D trzeba rozwazyc kazda mozliwoscia ;D sa ta rozne te skrety takze wiesz ;d
    O prosze, najwazniejsze jest ze jestes zadowolona ;D A ile mniej wiecej kosztuje taka paletka? :D nie znam sie za bardzo na nich, musze sie zaglebic ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Szampon wydaje się ciekawy, nigdy nie miałam żadnego z TEA lauryl sulfate, no i zapach kokosa... :)
    Z firmy Pilomax najchętniej przetestowałabym maski, jednak jeszcze nie miałam okazji.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam maskę do włosów ciemnych i bardzo ją lubiłam. Ładnie nabłyszczała i wygładzała moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj mam tylko dwie ;// ale poki co mi starczy xD ale pozniej moze za jakis czas rozejrze sie za nimi haha :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie!! Hahaha nie jest ze mna jeszcze tak zle :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja brunetka więc tej wersji nie wypróbuję, ale może się skuszę na wersję do włosów ciemnych (miałam maskę i była świetna) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. z jednej strony lubię taki efekt mocno oczyszczonych włosów, a z drugiej tak cholernie ciężko je rozczesać :P:P
    z checią się skuszę na te kosmetyki jak będę w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się to, że mimo, że nie farbujesz włosów, to też kilka razy użyłaś recenzowanych produktów, że coś więcej rzetelnie powiedzieć - nawet jeśli skusił Cię do tego zapach kokosa:D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...