piątek, 20 grudnia 2013

276. Żel pod prysznic Balea Figi i zapach czekolady :)


Dużo żeli upłynęło zanim mogłam się do tego żelu dobrać :)) Tyle czekał na mnie, że nawet jest już niedostępny :( Ale myślę, że i tak chętnie o nim poczytacie :)




Skład:

Cena: ok. 5-9zł (w sklepach z niemiecką chemią - w Tarnowie na 'bureczku' przy ul. Klikowskiej znajdziecie conajmniej 3 punkty ;))
Dostępność: jak wyżej :P ja swój kupiłam przez internet w sklepie Annacosmetik, który serdecznie polecam :)

MOJA OPINIA
Zapach: Czekoladowe ciasto, czuć nieco figi, ale głównie jest to czekoladowy zapach. Cudowny, słodki - uwielbiam! Dla wielbicieli słodkości będzie w sam raz ;)





Konsystencja:
Żel jest dość lejący, w kremowym kolorze. Dobrze się pieni.









Opakowanie:
Opakowanie plastikowe. Z cudowną szatą graficzną i różowym  zamknięciem na klik. Z tyłu znajdziemy wiele informacji o kosmetyku. Niestety w języku niemieckim. Wybaczcie moje lenistwo, ale nie chciało mi się tłumaczyć tego na język polski ;) 

Działanie:
Żel jak mówiłam dobrze się pieni. Dokładnie oczyszcza nasze ciało, bez wysuszania ;) Jednak nie oszukujmy się - balsam/krem zawsze jest potrzebny :) Skórę zostawia przyjemnie pachnącą. Nic tylko się myć nim. Jest świetny, głównie przez zapach.


OCENA
Gdyby nie to, że jest już niedostępny, to pewnie bym go jeszcze nie raz kupiła. Czekam na czekoladową edycję żeli ;) Wtedy zrobię sobię zapas :P 5/5

Chyba, że macie dla mnie jakieś sprawdzone żele o czekoladowym zapachu? :)

Dziś rano byłam u fryzjera, podcięłam trochę już długie włosy. Niedługo postaram się 'sklecić' aktualizację włosową, bo moje włosy już duuużo urosły ;D 

22 komentarze:

  1. musze gdzies w koncu zaopatrzyc sie w te zele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach musi mieć nieziemski. Ja miałam czekoladowy zestaw z Oriflame , ale zapach nie urzeka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na włosową prezentację :) Żele Balea kuszą ogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo ja nawet nie wiedziałam że taka wersja zapachowa istniała :D wydaje się być świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa co do spotkania, to też żałuję, że nie poznałam krakowskich blogerek ale wiesz sama czemu.. W Wawie nikt nie musiał nic obiecywać, recenzje to nasza dobra wola więc pojechałam :)

      Usuń
  5. Marzę o nim po twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aj nie miałam ale jak czekoladowy to pewnie bym się z nim polubiła :) A wiesz ja nie wiem jak ja to robię że w takim ekspresowym tempie balsamy zużywam - najdłużej miałam jakieś masło przez miesiąc. Mi osobiście się nie wydaje żebym dużo ich nakładała i w sumie stosuję codziennie raz na dzień. Ale mam takiego jednego gagatka z AA z którym zaczęłam przygodę wiosną a teraz zamierzam zakończyć i wydaje mi się już że będzie wydajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze ale dzisiaj maruda ze mnie :) A z tym zestawem to pomyślę i się odezwę do Ciebie co wymyśliłam :) Właśnie patrzę sobie jak szynszyle wcinają jedzonko muszę im jutro jabłka kupić :)

      Usuń
  7. Bardzo fajny się wydaje ;) ciekawy zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah ta Balea... Muszę wreszcie spróbować, szkoda, że ciężko ją dostać ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też go chce jak sobie ten zapach wyobrażę to aż coś mi się dzieje! *.*
    Hehe ogólnie pod wpływem Twoich recenzji to aż daję wskazówki rodzinie co chce dostać pod choinkę :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Ty się ostatnio w tych smakowitych produktach rozszalałaś! A Nam nadal ślinka leci...:D

    OdpowiedzUsuń
  11. No, niestety mało :( I trochę mnie to zasmuciło, ale za to pozytywnie byłam zaskoczona tym, że dziewczyny 'nowe' w blogosferze zostawiały ten wielokropek :)
    A co do Cb. to wiem ze Ty odwiedzasz często mojego bloga, takze wybaczam :D
    A mogę wiedzieć z jakiego bloga dowiedziałaś się o tym mym eksperymencie?

    A żel chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. śledzisz mnie? :D
    A Cassie nie dawno poznałam właśnie i od razu sie polubiłyśmy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. żartuje, żartuje oczywiście - bo ja jak sie rozgadam to tak długo piszę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. po fachu - heheszki :D fajnie powiedziane :P Też sie cieszę że Was mam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej ten zapach musi być cudowny, znam żele z Balea i wiem jakie potrafią mieć piękne zapachy. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda że już nie jest dostępny, chętnie bym wypróbowała. Może jeszcze gdzieś znajdę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. lecę do Polski w styczniu, mam nadzieję, że dorwę jakikolwiek żel z Balei na bazarkowym stoisku, chyba wyślę mamę żeby obadała, bo jak nie mają to kupię przez internet i odbiorę jak będę w Polsce :) narobiłas ochoty tym żelem, czy one wszystkie są takie świetne ?:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja widziałam parę razy balsam do ciała o takim zapachu na allegro, ale ostatecznie się nie skusiłam z niepewności o zapach, a teraz widzę, że mam czego żałować ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już widzę przez ekran jaki jest wspaniały :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...