piątek, 13 grudnia 2013

270. Lakier do paznokci Venita Glamour G10 - tańsza wersja Astor 109 Midnight Silk?

Witajcie, wreszcie się zmobilizowałam i przychodzę do Was z recenzją ostatniej już rzeczy z wielkiej paczki od Venity. Już kilka razy miałam nim pomalowane paznokcie, ale jakoś nie zawsze pomyślałam, żeby zrobić zdjęcia paznokciom, raz te zdjęcia średnio wyszły i tak zeszło aż do niedawna ;) Z początku byłam zła na firmę, że przysłała mi parę losowo wybranych lakierów, bo tak się składa, że jest to wierna kopia lakieru Astor, którego posiadam - KLIK, jednak po ochłonięciu (:D) stwierdziłam, że Astor i tak już mi zgluciał (mam go niecały rok...) i przyda się nowy, a kolor mi się podoba ;)

Cena: ok. 5zł
Dostępność: www.venita.com.pl/stores


MOJA OPINIA
Zacznę tak ogólnie, a na końcu go porównam z Astorem ;) 

Lakier ma dobrą konsystencję, choć rzadką. Pędzelek wygodny, łatwo się rozprowadza po paznokciu lakier, nie ma obaw, że ubrudzimy skórki ;)

 Jest to lakier z shimmerem (czekam na posty o wykończeniach u Lakierowych Maniaczek... muszę się doszkolić :P) i po jednej warstwie byłoby prawie wystarczająco, ale niestety niektóre miejsca są słabo pokryte. Druga warstwa pokrywa paznokcie w całości ;)

Trwałość: Poprzednim razem lakier wytrzymał mi 4 dni (2 w-wy + top Silcare). Teraz miałam na paznokciach dwie warstwy i top Eveline, malowałam paznokcie we wtorek wieczorem, wczoraj na prawym kciuku dość sporo lakieru się starło, dziwnym trafem tylko z niego i dziś pożegnam się z mani, choć bez wstydu mogłabym go nosić jeszcze przynajmniej do jutra :)

Niestety lakier ten odbarwia płytkę paznokcia na żółto :(


A jak wygląda:




Porównanie z Astor 109 Midnight Silk

Dla mnie nie ma tu żadnej różnicy. Może Venita jest ciemniejsza, ale generalnie jest to ten sam kolor. Krycie lepsze u Astora. Trwałość porównywalna. Pędzelki w obu podobne. Cenowo Venita jest z pewnością tańsza - ok. 5zł, przy czym Astor kosztuje ok. 15zł.

OCENA
Lakier jest bardzo fajny, godnie zastępuje Astora :) Ale niestety odbarwia płytkę co odbiera mi radość z malowania nim ;( 4-/5


Fakt, iż dostałam produkt za darmo, nie wpłynął na moją ocenę.



Już jutro zapraszam na rozdanie! Wszystkiego dowiecie się jutro ;)

32 komentarze:

  1. Prześliczny odcień, a to farbowanie faktycznie uciążliwe :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, że kompletnie zapomniałam, że istnieje internet pełen e - booków? :D I na co ja czekam?;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że kolor Venity bardziej mi się podoba - głębszy jest:) A żeby nie mieć odbarwionej płytki to polecam jakąś odżywkę (nawet nie pamiętam, czy wspominałaś, że jakąś używasz), albo lakier bezbarwny jako pierwszą warstwę:)

      Usuń
  3. kolor cudowny, taki sylwestrowy :) ale niecierpię odbarwionej płytki :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor!;)

    Zapraszam do mnie na rozdanie gdzie do wygrania jest piękna sukienka od Pretty Women!
    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2013/12/rozdanie-z-pretty-women-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolorek, faktycznie nie widać różnicy, więc po co przepłacać ;))) choć Astor jest ciutkę jaśniejszy

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście podobne :) Ale Astor bardziej mi się podoba bo jest jaśniejszy :P I szkoda ze barwi płytkę :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy kolor ma :) szkoda,że odbarwia płytkę..

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie też nie dopatruję się żadnej różnicy, ale strasznie nie lubie lakierów które odbarwiają płytkę

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie oba kolory identyczne, może w rzeczywistości widać minimalne różnice. Ta odbarwiona płytka trochę zniechęca mnie do niego, ale sam kolor jest bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. prosiłaś, żeby Cię powiadomić jak dodam gadżet "obserwatorzy" - mam go na górze w prawym bocznym pasku ;) tylko mało widoczny bo mała grupa. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie kolory są identyczne,a co do odbarwiania płytki na żółto -hmmm to jest minus no ale coś za coś :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że trafił się zamiennik, tylko szkoda, że farbuje płytkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor piękny, szkoda, że farbuje :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam kiedyś prawie identyczny kolor z Safari - trafił do moooni-que, może pokaże go kiedyś na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. odcień śliczny i fajny zamiennik astora-ale.. barwienie płytki-tego nie lubię :(

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję za pomoc :* zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja teraz zakupiłam ciut jaśniejszy metaliczny lakier z GR ale śliczny ten twój - ja dzisiaj mam typowy dzień rockowy jak co dzień ale gdzieś mp4 zagubiłam w domu w niedzielę poszukam :) Włosową aktualizację z chęcią zerknę :) Dzisiaj stary klasyczny rock słucham :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Starą Chylińską uwielbiam a chwytak czy Lonley Island to taka odskocznia dla mnie :) - ja w sumie taki dziwny typ jestem że tak rzeknę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam podobny z Golden Rose:) Kiedyś w liceum ten kolor był moim nr 1 i non stop malowałam nim paznokcie;)
    Teraz raz w roku jak takim pomaluje to jest dużo, bo wynika to tez z faktu, ze więcej mam lakierów;)

    OdpowiedzUsuń
  21. kolory faktycznie są bardzo do siebie podobne! mi się podoba efekt, super jest:) i 10zł tańszy od Astor! :P

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładny :) mam identyczny z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny kolor ;) podoba mi się bardziej kolor Venity, jest głębszy !

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładnie się prezentuję ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy odcień, idealny podkład do galaxy :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Faktycznie, lakiery są podobne do siebie pod względem kolorystycznym. Chociaż nie znoszę tych, które odbarwiają płytkę paznokcia, o nie!

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne paznokcie

    http://www.krenana.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. jest piękny, ale to, że odbarwia płytkę go skreśla :(

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...