niedziela, 8 grudnia 2013

266. Pachnąca przesyłka od Farmony :) + Rabat do sklepu internetowego Farmona!

www.farmona.pl
Kiedy otrzymałam propozycję od firmy Farmona przetestowania tego przepięknie pachnącego zestawu od razu się zgodziłam :) Jak mogłam odmówić takim łakociom? :) Niestety pokazuję Wam te kosmetyki z opóźnieniem, bo paczka przyszła dzień po moim wyjeździe od rodziców :( Ale dzięki mojemu bratu, który się wybrał do Krakowa mogę się nimi teraz cieszyć i przede wszystkim Wam pokazać :))

Oto i mój przepięknie pachnący zestawik: 



Niedługo recenzje ;)) 

A dla Was mam jeszcze 20% rabatu do sklepu internetowego Farmona. Rabat obowiązuje na cały asortyment sklepu ;)) Macie czas do 31.12.2013 ;)) 


https://sklep.farmona.pl

18 komentarzy:

  1. Ja również czekam na swój :)) miłych i pachnących testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapachy muszą być piękne :) miłego i pachnącego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pachnący zestaw, miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tego piernikowego balsamu nie umiem używać, męczy mnie zapach bardzo

    OdpowiedzUsuń
  5. a do mnie dalej ta paczuszka idzie :P i coś dojść nie może

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. same wspaniałości dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja właśnie myślę czy sobie jeszcze tego zapachu do kolekcji nie sprawić. A urodziny faktycznie mam 6 grudnia - taka Mikołajkowa Pani z e mnie a co mi tam :) Dzięki za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. obie nuty zapachowe bardzo ciekawe, z niecierpliwością czekam na twoje opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszą pachnieć cudownie, pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wooow już bym chciała zjeść te kosmetyki :D Czekam na recenzję :3
    PS: Ten jedwab dawałam nawet tylko na 2 cm końcówek a i tak był taki sam efekt T.T

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie pachną te kosmetyki ;)
    Miło było poznać ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...