piątek, 27 grudnia 2013

283. Eveline Argan Oil - gruboziarnisty peeling normalizujący do twarzy 3w1

Peeling ten dostałam w paczce od firmy Eveline na mikołajkowym spotkaniu blogerek w Krakowie. Stwierdziłam, że będę go trzymać w domu rodzinnym (żeby nie wozić ze sobą czegoś ciągle). Spodobał mi się od razu :) 
Opis producenta:

Skład:

Cena: ok. 11zł wg wizaż.pl

MOJA OPINIA
Zapach: Jest dość charakterystyczny, ale przyjemny, nie utrzymuje się długo.
 

Konsystencja:
Gęsty krem z drobinkami, które są dość duże, ale nie jakieś spektakularne :) Kolor tej mazi jest miodowy :) Nie pieni się.
Opakowanie:
Miękka tubka z zamknięciem na klik. Ładna szata graficzna nawiązująca z pewnością do olejku arganowego. 

Działanie:
Peeling łatwo się rozprowadza na twarzy, nie zjeżdża. Nie pieni się też. Miał on ostatnio okazję się wykazać, bo bioderma sebium narobiła na mojej twarzy sporego zamieszania. Lekkie blizny zostały do dziś, ale wydaje mi się, że wyrównał mi nieco koloryt, a wszelkie niedoskonałości są  wyrównane, tak jak zostało mi to obiecane ;) Zmniejszenia porów jakoś nie zauważyłam. Skóra jest z pewnością nawilżona, bo ostatnio zapominam nawet o użyciu kremu do twarzy ;) Oczywiście twarz jest dobrze oczyszczona i wygładzona, gładka i miękka :) Jest dobrym zdzierakiem, ale nie można nim sobie zrobić krzywdy :)

OCENA

Wydaje mi się, że peeling się sprawdza. Wiele obietnic producenta zostało spełnionych :) Ja osobiście jestem z niego zadowolona i myślę, że do niego wrócę, ewentualnie dam szansę jego drobnoziarnistemu bratu ;) 5-/5 (minus za zapach :P)


Znacie ten peeling? :)

Przypominam, że do jutra trwa rozdanie!
rzenn.blogspot.com/2013/12/271-rozdanie-do-wygrania-kosmetyki-do.html

Fakt, iż produkt otrzymałam za darmo, nie wpłynął na moją ocenę.

23 komentarze:

  1. Przekonałaś mnie, właśnie skończyłam swój peeling, a jak ten dobry to muszę go poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam zamiar go kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie slyszalam o nim, ale najlepszym peelingiem dla mnie do tej pory jest dalej perfecta ;D wlasnie przypomnialas mi ze czas na peeling haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. wydaje się być fajny :) na chwilę obecną mam swojego ulubieńca z soraya, ale co będzie po nim, zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio kupiłam peeling Eveline do rąk i jestem zachwycona ;) Więc i po ten sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tylko używam enzymatycznych peelingów

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałabym spróbować :) lubię takie peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czegoś takiego właśnie szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zaciekawiłaś mnie tym peelingiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio przerzuciłam się na peelingi enzymatyczne po tym jak peeling z Marizy totalnie mi zaszkodził, chodziłam kilka godzin czerwona jak burak po jego użyciu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aktualnie używam rękawicy peelingującej, co jest straszną męczarnią dla peelingowej zakupoholiczki, bo przy niej używam tylko wody:P Myślę, że kupię i będę używać na zmianę, szczególnie, że tak pozytywnie go oceniłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie zapowiada się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam coś o podobnym działaniu ale z innej firmy i czasami lubię taki delikatniejszy 'zdzierak' zastosować :) Jak tam nie przejedzona po świętach ? A teraz trzeba szykować imprezę Sylwestrową - jak co roku u nas będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wezmę go pod uwagę w następnych zakupach, a teraz lecę na rozdanie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie no wiem, że mogłabym podarować jak coś komuś ten zestawik, ale u mnie same jasowłose :P Niech skorzysta ktoś, komu rzeczywiście potrzebne :*

      Usuń
  15. hmm, z chęcią i ja się skuszę, skoro nie robi krzywdy :) nie lubię mocnych zdzieraków, strasznie mnie podrażniają, ten wydaje się ok :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam i czeka na swoją kolej ;) Cieszę się, że nie jest zły ;)
    Jeśli chcesz, to zapraszam na moje rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam jego dwóch braci - drobnoziarnisty cały czas w użyciu, sprawdza się świetnie a enzymatyczny ciągle czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba jeszcze nie widziałam go w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa jestem tego peelingu, akurat poszukuję jakiegoś fajnego, bo mi się ostatnio skończył :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie z kolei bardzo kuszą wszekkie kosmetyki z tej arganowej serii Eveline :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...